Witam serdecznie

51. Data: 2003-11-17 12:32:32

Temat: Odp: Jerzemu
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bpa20o$c73$1@inews.gazeta.pl Jerzy Nowak
<w...@W...gazeta.pl> napisał(a):

Hejka. Odpowiadam bowiem Twoje uwagi Jerzy dotyczą mojego postu.

> A przez kogo?
> :-)))
Między innymi przeze mnie. ;-) Ale są to "Zalecenia ochrony roślin na
lata 2002/03 dotyczące zwalczania chorób, szkodników oraz chwastów roślin
uprawnych" Zakładu organizacji badań, upowszechniania i współpracy z
zagranicą Instytutu Ochrony Roślin w Poznaniu ul. Miczurina 20

> A skoro tak to tu jeszcze pozalecaj się do 1094 innych preparatów.
> http://www.flamingo.agro.pl/f0200000.htm
> Byle szybko bo już niedługo wiosna bedzie i mnóstwo chwastów do
> zwalczenia. :-(

Nie poganiaj mnie. Wszystko w swoim czasie. :-) A powyższy wykaz jest
niezbędny dla osób zajmujacych się ochroną roślin.

> A czy znasz jakiś preparat na trucicieli? Tzn. tych co nie przestrzegają
> reguł? Uprzedzam, że nie mam na mysli Ciebie jeno tych co nie
> przestrzegają - tfu - zaleceń umieszczonych na opakowaniu.
> ;-)))

Na głupotę podobno nie ma lekarstwa bowiem trudno spotkać kogoś, kto
uważa, że ma za mało rozumu. Myślę, że najlepszym preparatem dla trucicieli
jest wiedza na temat ochrony roślin. :-)
Pozdrawiam deszczowo Ja...cki

52. Data: 2003-11-17 12:33:50

Temat: Re: Witam serdecznie
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Nov 2003 12:20:54 +0100, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> wrote:

>A cykaj tak dalej :-)))

Dla Ciebie wszystko...
...ale proszę, wrzućcie z Grześkiem na tę Waszą cudną stronę
jakiś przystępny (!) opis cięcia winorośli w kolejnych latach
uprawy.

Pozdrawiam,
Anka :-)))

53. Data: 2003-11-17 12:51:50

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpaif3$ipk$...@n...news.tpi.pl...
> Hejka.
> Po pierwsze primo: Miczurin to jeden z najsłynniejszych na swiecie
> sadowników,

Skoro nawet ja o nim slyszałem to musi być sławny albo osławiony (co by to
nie miało znaczyć) .
Nota bene wynalazł taką odmianę Russkij Konkord o kwiatach wyłącznie
funkcjonalnie żeńskich, ktorą od kilku lat w Polsce szkólkarze sprzedają i
reklamują (bo się łatwo patyki ukorzeniają) :-((((((

> Po drugie primo: nie ociągaj się - popraw sobie w kompie zegar :-)

A co Ci mój letni czas przeszkadza???
Uprzejmie informuję, że nie przyjmuję do wiadamości innego czasu jak
letni!!! Do lata, do lata, do lata piechotą.... :-))))
I skoro Jarek zaczął, to jest propozycja dla wszystkich, ....

> Po trzecie primo widziałem dzisiaj na działkach jemiołuszkę :-
To taki wróbel z czubem??? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

54. Data: 2003-11-17 13:27:33

Temat: Re: Jerzemu
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bpag4l$9ln$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> [...]
Po drugie primo: nie ociągaj się - popraw sobie w kompie zegar :-)
Po trzecie primo widziałem dzisiaj na działkach jemiołuszkę :-
Pozdrawiam bez uprzedzeń Ja...cki

55. Data: 2003-11-17 13:44:45

Temat: Odp: Witam serdecznie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpamg8$3p5$...@n...news.tpi.pl...

> Hejka. Mój Boże a przecież jabłko, którym Ewa poczęstowała Adama, było
> niepryskane. :-)

I myślisz , że tym zgrzeszyła??????????? :-)))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

56. Data: 2003-11-17 14:36:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bpalv6$20j$2@nemesis.news.tpi.pl T.W.
<t...@w...pl> napisał(a):

> A tfu, tfu, zaraza!
> Takie ładne roślinki takim świństwem traktować!
> A potem zwierzątka jeszcze będą się w tym świństwie wylegiwać,
> ukochane nasze domowe pieski i kotki, pożyteczne niezwykle jeże,
> ropuchy i inne takie...

Hejka. Mój Boże a przecież jabłko, którym Ewa poczęstowała Adama, było
niepryskane. :-)
Pozdrawiam szaro-sino-czarno Ja...cki

57. Data: 2003-11-17 17:28:41

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Mój Boże a przecież jabłko, którym Ewa poczęstowała
Adama, było
> niepryskane. :-)

Z parchem??!
Toż to grzych, panie kochany!
;-)

Pozdrawiam biblijnie
Ewa

58. Data: 2003-11-17 20:17:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> writes:

> ...ale proszę, wrzućcie z Grześkiem na tę Waszą cudną stronę jakiś
> przystępny (!) opis cięcia winorośli w kolejnych latach uprawy.

Done.

Pozdrawiam,
Grzesiek, w oczekiwaniu na to molestowanie... :)
--
Pewien konstruktor w Dublinie
Miał auto jeżdżące na slinę

59. Data: 2003-11-18 07:12:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:j...@4...com..
.

> No i jak mam teraz molestować, jak już po wszystkim?

Po, tez można :-))))

> Podejrzewam jednak, że cięcie winorośli nie takie proste, jak
> Janusz pisze.
Jest. Gdyby nie było to przciez bym nie zrozumiał... :-)

Bo jeśli naprawdę owocują na rocznych pędach
Wyłącznie ( i dlatego zbędne pod sekator).

> Poza tym jak zrobić jeden > pieniek dł. 20-30cm, jak po cięciu w
pierwszym roku mam 2-3 silne > pędy od ziemi?
Słabszy pod sekator! :-)))
(Te 2 dlatego, że możesz mieć kaprys prowadzenia na dwóch pniach! )

Hę? Zapleść je w warkoczyk?
Też można :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

60. Data: 2003-11-18 07:32:35

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Nov 2003 21:17:13 +0100, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote:

>Done.
>
>Pozdrawiam,
>Grzesiek, w oczekiwaniu na to molestowanie... :)

No i jak mam teraz molestować, jak już po wszystkim?

Bardzo pięknie obaj z Januszem zadziałaliście, dziękuję,
poczytałam sobie.
Podejrzewam jednak, że cięcie winorośli nie takie proste, jak
Janusz pisze. Bo jeśli naprawdę owocują na rocznych pędach
wyrosłych z dwuletnich (tak stało w jakiejś niezrozumiałej
książeczce) to mam kolejną zagwozdkę. Poza tym jak zrobić jeden
pieniek dł. 20-30cm, jak po cięciu w pierwszym roku mam 2-3 silne
pędy od ziemi? Hę? Zapleść je w warkoczyk?

Pozdrawiam,
Anka :-)

Dzień dobry
Re: koszenie trawy