Witam serdecznie poraz pierwszy.

1. Data: 2002-09-08 13:11:04

Temat: Witam serdecznie poraz pierwszy.
Od: "Magda B." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was...
Co prawda nie jestem tu pierwszy raz ale nigdy jeszcze się z wami nie
przywitałam
jak dotad czytam i czytam i podziwiam...

i jestem !!!zachwycona!!! Waszymi pracami i zapałem ...

U mnie ciężko ze znalezieniem czasu na szydełkowanie -
bo własnie to lubię najbardziej, wyszywanie itd.

Wiem że teraz bede miała więcej czasu i dlatego zawitałam do Was
myslę że mnie przyjmiecie do siebie...

1. Data: 2002-09-08 15:52:22

Temat: Re: Witam serdecznie poraz pierwszy.
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Was...
> Co prawda nie jestem tu pierwszy raz ale nigdy jeszcze się z wami nie
> przywitałam
> jak dotad czytam i czytam i podziwiam...

Witam serdecznie rozgość się i czuj się jak u siebie

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-09-08 16:14:52

Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też jestem tutaj od paru dni dziewczyny są wspaniałe, ja też staram się jak
mogę żeby być pożyteczną
- wita cię Ewa

Użytkownik Madziula <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:alfria$aje$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2002-09-08 18:04:02

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda B." <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam Was...
> Co prawda nie jestem tu pierwszy raz ale nigdy jeszcze się z wami nie
> przywitałam
> jak dotad czytam i czytam i podziwiam...

Ja tu też nowa ale przekonałam się o serdeczności tej grupy - babki zalatane
z pociechami na rękach a jednak zawsze poradzą; będziesz się tu dobrze czuła
:)
Ja niewiele umiem ale i na mnie można liczyć ;)))
Witam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-09-08 18:53:11

Od: "Magda B." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ...

Cieszę się że przyjęłyście mnie miło
Postaram się również być pożyteczna i pomocna w wielu sprawach nie tylko
szydełkowych ...:)

1. Data: 2002-09-08 20:52:58

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy, witamy tutaj jest cudnie i kolorowo.
Dorota

1. Data: 2002-09-09 08:46:00

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupce i pozdrawiam