Witam - sklepy internetowe :)

1. Data: 2001-10-15 19:19:15

Temat: Witam - sklepy internetowe :)
Od: z...@z...net (kober) szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy sa w Polsce sklepy internetowe ktore wysylaja rosliny ???? bo poszukuje
lnu nowozelandzkiego oraz warkocznicy i mysle ze w takim sklepie bym znalazl
:) a moze ktos z szanownych grupowiczow ma te roslinki i bylby wstanie
odsprzedac jakies szczepki ???

pozdrawiam
kober
wejdz i zaglosuj :)
http://www.zolwie.zwierzeta.net Dzieki :)

2. Data: 2001-10-16 06:19:33

Temat: Re: Witam - sklepy internetowe :)
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

kober napisał(a) w wiadomości: <01e001c155ad$f6b14380$0201a8c0@x>...
> [...]
znalazl
>:) a moze ktos z szanownych grupowiczow ma te roslinki i bylby wstanie

Len nowozelandzki (Phormium tenax) możesz uprawiać tylko w pojemniku
przenoszonym na zimę do domu. Nie jest to roślina wytrzymująca nasz klimat.
Natomiast chciałabym wiedzieć, co to jest warkocznica (może znasz jakieś
inne nazwy ewent. łacińską)?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2001-10-16 07:54:25

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast chciałabym wiedzieć, co to jest warkocznica (może znasz jakieś
> inne nazwy ewent. łacińską)?
Oczywiście podaję za "FO":
Lycopodium clavatum L. = widłak goździsty
Nazwy drugorzędne, dawne i ludowe: babimór; babimur, babiząb, babskie
kołtuny, czarci drabina, czołga, dercza, dereza, dierazna, dieraźnik,
diereza, dzieracha, dzieraza, dzierazna, dziereza, dzierzęga, gorcowe
ziele, kołtun, kotczyogon, kulibaba, lwia łapa, łapa niedźwiedzia, mech
żmijowaty, młorzebob, moczi baba, morzybab, niedźwiedzia łapa, nietota,
niętoła, pas świętego Jana, pasek świętego Jana, pazurki, pelesznyk,
pociągacze, stonóg, swarzybaba, szner, świętego Jana pas, uzełzanka,
uździanka, warkocznica, warkocznik, widełki, widłak, widłak babimór,
widłak babimur, widłak czołga, widłak dzieraża, widłak likopodium, widłak
maczugowaty, widłak włócznia, widłak zielonka, wiewiórczyn, wilcy łogon,
wilczy pazur, wiwier, włóczęga, włóczęga babimór, włóczka, (wroniec),
żółty proszek.

Roślina lecznicza i trująca (coś dla JW), pod całkowitą ochroną.

Pozdrawiam, Jerzy

4. Data: 2001-10-16 10:32:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> napisał(a) w wiadomości:
<9qgoql$6ce$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Oczywi?cie podaję za "FO":
>Lycopodium clavatum L. = widłak goĽdzisty

A czy widłaki w ogóle "nadają" się do ogrodów? Dekoracyjność niewielka,
uprawa kłopotliwa, źródła (legalnego) raczej nie ma...
Czemu właśnie "warkocznica"?

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2001-10-16 14:02:55

Od: z...@z...net (kober) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A czy widłaki w ogóle "nadają" się do ogrodów? Dekoracyjność niewielka,
> uprawa kłopotliwa, źródła (legalnego) raczej nie ma...

ta warkocznica ktorej ja poszukuje a dokladnie moja mama to "Eucomis
bicolor" jest to egzotycznie wygladajaca roslina cebulowa :) a ze len
nowozelandzki nie moze zostawac na dworze na zime to wiem :) tak samo jak
warkocznica ;) ale chyba nikt mi nie odpowiedzial na glowne pytanie :)
prosilem o adresy sklepow internetowych gdzie mozna nabyc rosliny wraz s
przesylka :)

pozdrawiam
kober

6. Data: 2001-10-16 14:27:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warkocznica ;) ale chyba nikt mi nie odpowiedzial na glowne pytanie :)
> prosilem o adresy sklepow internetowych gdzie mozna nabyc rosliny wraz s
Tu masz wszystko:
http://www.bbc.co.uk/gardening/plants/plantdisplay.s
html?plantId=300
pozdr. Jerzy

7. Data: 2001-10-16 16:26:01

Od: z...@z...net (kober) szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Tu masz wszystko:
> http://www.bbc.co.uk/gardening/plants/plantdisplay.s
html?plantId=300

na temat rosliny to ja wiem :) bo najpierw czytam pozniej szukam :) znaczy
nie ja a moja mama :) ale chodzi mi o sklepy polskie niekoniecznie te ktore
posiadaja w swej ofercie warkocznice chodzi mi o adresy sklepow ogolnie :)

pozdrawiam
kober

ps. oczywiscie tych ktore sprzedaja rosliny wysylkowo:)

8. Data: 2001-10-16 16:57:43

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktore
> posiadaja w swej ofercie warkocznice chodzi mi o adresy sklepow ogolnie
:)
A tam, gucio wiesz i za mało czytasz, Guru No. 1 uważa np. tę roślinę za
lilię.
A skąd wytrzasnąłeś tę warkocznicę? Nijak ona mi nie pasuje. :-(((
pozdr. Jerzy

9. Data: 2001-10-16 17:02:08

Od: z...@z...net (kober) szukaj wiadomości tego autora

Witam

> A tam, gucio wiesz i za mało czytasz, Guru No. 1 uważa np. tę roślinę za
> lilię.
> A skąd wytrzasnąłeś tę warkocznicę? Nijak ona mi nie pasuje. :-(((

ja o roslinkach wcale nie czytam :) tylko moja mama i prosila mnie zebym
znalazl jakies sklepy internetowe ktore sprzedaja rosliny bo u nas maly
wybor :/ warkocznice znalazla w "magi ogrodow" jaest ona wymieniona w
rozdziale typy roslin podrozdzial byliny numerek 8 :) wiec jezeli ktos
czyta to cos to tam znajdzie :) a jeszcze raz prosze o adresy sklepow ale
polskich :) bardzo prosze pomozcie :)

pozdrawiam
kober

10. Data: 2001-10-16 17:46:25

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kober" <z...@z...net> wrote in message
adresy sklepow ale
> polskich :)
> pozdrawiam
> kober

http://www.kwietnik.com.pl/

Kronopio
ICQ 82543201

Sylwetki drzew?
Nieco OFF TOPIC - cos na koty
Cos na grzyby
Nożyce do cięcia
Takie pytanie: - jedne bardziej od innych???