Witam wszystkich

1. Data: 2002-11-21 18:18:54

Temat: Witam wszystkich
Od: "Anna Piguła" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Mam na imię Ania
Cieszę się że powstała taka grupa dyskusyjna dla kobietek.Jestem pierwszy
raz na grupie.Mam do was ogromną prośbę .Możecie mi polecić dobrego i
taniego fryziera w Krakowie .Chciałabym zrobić sobie balejaż , trwałą i
wyczarować fajną fryzurkę . A może ktoś ma do udostępnienia program
Cosmopolitan do dobierania fryzur.
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-11-21 19:32:20

Temat: Re: Witam wszystkich
Od: "Outcast" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Piguła" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> taniego fryziera w Krakowie .Chciałabym zrobić sobie balejaż , trwałą i
> wyczarować fajną fryzurkę . A może ktoś ma do udostępnienia program

Witaj... dyskryminatorko brzydszej plci...

1. Data: 2002-11-21 22:58:20

Od: "R:a:i:s:t" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Outcast"
> Witaj... dyskryminatorko brzydszej plci...

ja tam jestem ładny...
:PP

Raist
www.tey-bikers.com