Witam z powrotem i prośba

1. Data: 2003-05-27 12:11:13

Temat: Witam z powrotem i prośba
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy na tym pasku zieleni mozna posadzić winogrona? Chodzi mi o lewy, bo jest
bardziej nasłoneczniony, czy potrzebne jest lepsze miejsce?
http://www.motocykle.terramail.pl/dom/ogrod/pasekzie
leniprawyilewy.jpg
Jacek

PS. zpowrotem jako Agent 0700
Jacek
GG 2998829

2. Data: 2003-05-27 12:12:53

Temat: Re: Witam z powrotem i prośba
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo jeszcze planuję tu posadzić, a to chyba lepsze miejsce?
http://www.motocykle.terramail.pl/dom/ogrod/tyl1-zgo
ry.jpg
Pozdróffka
Jacek

3. Data: 2003-05-27 13:23:58

Temat: Odp: Witam z powrotem i prośba
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bavk74$3oh$...@a...news.tpi.pl...
> Witam
> Czy na tym pasku zieleni mozna posadzić winogrona? Chodzi mi o lewy, bo
jest > bardziej nasłoneczniony, czy potrzebne jest lepsze miejsce?

Można. bo przecież o nasłonecznienie w sumie chodzi. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2003-05-27 13:24:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bavka7$4an$...@a...news.tpi.pl...
> Bo jeszcze planuję tu posadzić, a to chyba lepsze miejsce?

Też dobre. Sadź i tu, i tu. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-05-27 13:38:37

Temat: Re: Witam z powrotem i pro?ba
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też dobre. SadŸ i tu, i tu. :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

A pewnie, że posadzę, tylko, że w sklepach nie ma aż tyle sadzonek, bo w
dwóch sklepach nie mają, w jednym mają tylko kilkanaście sadzonek, ale
jeszcze jeden sklep został, ale jakieś brzydkie te sadzonki były.
Jacek

6. Data: 2003-05-28 08:05:13

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można. bo przecież o nasłonecznienie w sumie chodzi. :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

No to wczoraj popełniłem 17 sadzonek, nie było niestety Izy zaliwskiej, a
było coś na G (zapomniałem) (sprzedawca mówił, że dobre) Ale mam nadzieję,
że to nie jakieś gówno.
Warto szukać Izy Zaliwskiej? Według mnie tak. Ze 3 sadzonki bym zamontował.
A jakieś inne jerzyny maliny po ile sadzonej trzeba kupić aby jakiś tam
krzak był? Bo jedną widziałem, ale boję się bo to witka taka i wiatr powieje
i złamie.
Jacek

7. Data: 2003-05-28 08:06:49

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A i jeszcze jedno - tak się zastanawiam po podlaniu co by nie wyparowywała
woda za szybko - położyć dookoła krzaka jakąś folię która zatrzyma wilgoć.
Dobry to pomysł?
Jacek

[Winorośla] Z patykiem czy bez patyka:))
projekt wycena
Rozpoznanie brzydala
Wracając do mszyc
Garbniki