Witamina C

11. Data: 2000-05-16 17:56:49

Temat: Re: Witamina C
Od: David Aleksandrowicz <d...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Caly wic polega na tym, ze nadmiar wit. C jest wydalany, wiec mozesz sobie
> darowac szprycowanie sie jakim preparatem witaminowym, bo "wyzej wala nie
> podskoczysz".
Witamina C nie jest gromadzona w ogranizmie na zapas... Dzienna dawka jest
30 czy tam 50mg, nie? Jest tez tak, ze mozna ja wielokrotnie
przedawkowywac... "Wyzej wala nie podskoczysz"... A ja podskocze. Jest
taka sprawa, ze przy duzej koncentracji owego kwasu askorbinowego jego
przyswajanie przebiega w inny sposob. Nawet nie ma w tym temacie jakichs
pozadniejszych badan, ale wystarczy otworzyc byle Muscle&Fitness i
przeczytac cos o dietach pakerow- zzeraja okolo trzech gramow dziennie.
Gdyby nie zasuwali dostali by zapalenia sciegien.
Zreszta dlaczego w aptekach sprzedaja tabletki zawierajace jeden gram
witaminy C???

D.

12. Data: 2000-05-17 07:13:50

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

David Aleksandrowicz napisał(a) w wiadomości: ...
> ale wystarczy otworzyc byle Muscle&Fitness i
>przeczytac cos o dietach pakerow- zzeraja okolo trzech gramow dziennie.
>Gdyby nie zasuwali dostali by zapalenia sciegien.

Moze jest to potwierdzenie, ze wit. C potrzebna jest do syntezy
niektórych aminokwasów w kolagenie.?? Alternatywa jest dostarczanie tego
aminokwasu w pokarmie, np, galarety z nózek.
Jacenty

13. Data: 2000-05-17 09:54:25

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze jest to potwierdzenie, ze wit. C potrzebna jest do syntezy
> niektórych aminokwasów w kolagenie.??
Wyjatkowo sie z Toba zgadam. Jest potwierdzone.

Krzysiek

14. Data: 2000-05-17 14:53:57

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

KO napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

Och jak miło :-))
Jacenty

15. Data: 2000-07-03 07:32:54

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty napisał(a):
> Moze jest to potwierdzenie, ze wit. C potrzebna jest do syntezy
> niektórych aminokwasów w kolagenie.?? Alternatywa jest dostarczanie tego
> aminokwasu w pokarmie, np, galarety z nózek.

AOT:
Niestety nie jest to IMO alternatywa... Modyfikacja a-kwasów ma miejsce
w już zsyntetyzowanym prokolagenie... (jeśli mnie pamięć oczywiście nie
myli)

BTW po powrocie z wakacji pozdrawiam wszyskich...
Krzysiek Okon

nie wiem jaki nadać tytuł???
Srodki przeczyszczajace
Baza informacji o lekach firmy Schering AG
Baza informacji o lekach firmy Schering AG
Hmm,jeżeli nie tutaj to już nie wiem gdzie.