Witamina C

1. Data: 2000-05-07 20:26:01

Temat: Witamina C
Od: "KacWal" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem, ze witamina ce :-) jest potrzebna bo m. in. pomaga w przyswajaniu
wapnia. Czy znacie jakis preparat witaminowy zawierajacy ta witaminke?
Slyszalem, ze typowej witaminy C brac za duzo nie wolno, bo tabletki
odkladaja sie na nerkach. Czy to prawda?

KacWal
e-mail: k...@k...net.pl
www.swojej.strony.jeszcze.nie.mam.com :-)

2. Data: 2000-05-08 04:55:23

Temat: Re: Witamina C
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

KacWal napisał(a) w wiadomości: ...
>Slyszalem, ze witamina ce :-) jest potrzebna bo m. in. pomaga w
przyswajaniu
>wapnia.

Zle slyszales. To chodzi o witamine D.
Witamina C odpowiada za kolagen, sciegna & CO.

> Czy znacie jakis preparat witaminowy zawierajacy ta witaminke?

A czy znacie jakis preparat nie zawierajacy tej witaminki?
Chyba tylko Vitaminum B compositum i A+E lub A+D3.

>Slyszalem, ze typowej witaminy C brac za duzo nie wolno, bo tabletki
>odkladaja sie na nerkach. Czy to prawda?

Tabletki nie moga sie odlozyc w nerkach, bo by przez tetniczki nerkowe nie
przeszly. Za duza srednica.
ALe prawda jest, ze wit. C jest metabolizowana czesciwowo do kwasu
szczawiowego, a ten wedrujac przez nerki do moczu moze sie odlozyc,
zwlaszcza u osob ze sklonnoscia do kamicy nerkowej.
Caly wic polega na tym, ze nadmiar wit. C jest wydalany, wiec mozesz sobie
darowac szprycowanie sie jakim preparatem witaminowym, bo "wyzej wala nie
podskoczysz".

Adam B.

3. Data: 2000-05-08 05:57:49

Temat: Odp: Witamina C
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakis preparat witaminowy zawierajacy ta witaminke?

Pifko. Niestety nadmiar odkłada się w postaci mięśnia piwnego, zwanego
również lustrzycą.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

4. Data: 2000-05-08 20:56:55

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik * piotr'ek * <p...@p...fm> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:xHsR4.35137$O...@n...tpnet.pl...

> Pifko. Niestety nadmiar odkłada się w postaci mięśnia piwnego,
zwanego
> również lustrzycą.

A propos tej jednostki chorobowej - kiedyś znajomy wpadł na pomysł aby
w ramach koła anatomicznego zająć się anatomią i genezą tego mięśnia -
nawet go nazwał - musculus brovarius
Ale potem mu przeszło - dokładnie rano , mu przeszło.

A mogł wnieść wiele do anatomii ;-)))

--
Cosa

"Konie trojańskie mają swych rycerzy gdzieś"

5. Data: 2000-05-09 06:40:37

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

* piotr'ek * napisał

> Pifko. Niestety nadmiar odkłada się w postaci mięśnia piwnego, zwanego
> również lustrzycą.

A ja byłam pewna, że lustrzyca jest typowym schorzeniem ciężarnych w 3.
trymestrze ;~)

Maja

6. Data: 2000-05-09 12:11:52

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A ja byłam pewna, że lustrzyca jest typowym schorzeniem ciężarnych w 3.
> trymestrze ;~)

Ten typ lustrzycy jest inny i zwykle długotrwały. W skrócie charakteryzuje
się tym, że mężczyzna może obejrzeć swojego członka tylko w lustrze - stąd
nazwa lustrzyca.

7. Data: 2000-05-09 14:33:41

Od: "Krzysztof Zieliński" <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "* piotr'ek *" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ten typ lustrzycy jest inny i zwykle długotrwały. W skrócie charakteryzuje
> się tym, że mężczyzna może obejrzeć swojego członka tylko w lustrze - stąd
> nazwa lustrzyca.

Jak to mawiał mój kolega ostatnim stadium jest lustrzyca peryskopowa :))

Krzysztof Zieliński
* P.W. MEiL *
* z...@w...home.pl *

8. Data: 2000-05-10 03:24:57

Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Slyszalem, ze typowej witaminy C brac za duzo nie wolno, bo tabletki
> odkladaja sie na nerkach. Czy to prawda?

Polecam TopC. To tabletki do ssania zawierające wielką ilość naturalnej
witaminy z dzikiej róży. Jadłam to całą zimę i nie chorowałam ani razu.
Pozdrawiam:)
Beta

9. Data: 2000-05-10 03:25:18

Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2000-05-10 03:25:21

Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Polecam TopC. To tabletki do ssania zawierające wielką ilość naturalnej
witaminy z dzikiej róży. Jadłam to całą zimę i nie chorowałam ani razu.

nie wiem jaki nadać tytuł???
Srodki przeczyszczajace
Baza informacji o lekach firmy Schering AG
Baza informacji o lekach firmy Schering AG
Hmm,jeżeli nie tutaj to już nie wiem gdzie.