Wizażowy sklep internetowy

1. Data: 2004-11-07 10:56:50

Temat: Wizażowy sklep internetowy
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzieliście to? Ruszył:
http://estyl.pl/sklep/customer/home.php

Krusz.
ciągle z waksem i zwierzem na głowie
--
Kruszyzna
#GG 3084947
"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-11-07 11:28:43

Temat: Re: Wizażowy sklep internetowy
Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> Widzieliście to? Ruszył:
> http://estyl.pl/sklep/customer/home.php

Widzielismy :-)
ładnie wygląda, ładnie sie zapowiada... czekam az bedzie wiekszy wybor :-)
a ja tak przy okazji czy ktos probowal ta serie SoBlonde co maja tam
wlasnie w sprzwdazy?

M (uzalezniona od zakupow przez net)

--
*****
Terrified of what may come.

1. Data: 2004-11-07 12:36:37

Temat: Re: Wizażowy sklep internetowy - palety PUPY
Od: "OLI" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialam :-) Ciesze sie, ze palety PUPY mozna kupic online. A tak przy
okazji - ktos uzywal tych palet? Na wizazu opinie sa rozne, a ja sie
zastanawiam czy warto.

OLI

1. Data: 2004-11-07 14:02:25

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" napisał w wiadomości
> Widzieliście to? Ruszył:
> http://estyl.pl/sklep/customer/home.php

Ech, znalazłam "szczoteczkę do zmywania kamuflażu":)) Nareszcie ktoś to po
imieniu nazwał:))

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-11-08 08:11:44

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLI" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Widzialam :-) Ciesze sie, ze palety PUPY mozna kupic online. A tak przy
> okazji - ktos uzywal tych palet? Na wizazu opinie sa rozne, a ja sie
> zastanawiam czy warto.

Ciotka z Włoch przywiozła mi to serduszko COURE REFLEX i muszę powiedzieć,
że jestem zachwycona. Cienie trzymają się idealnie, tusz nie uczula moich
dość wrażliwych oczków, błyszczyki nie mają jakiegoś dziwnego posmaku...
Chyba będę inwestować w dalsze kosmetyki PUPY, może najpierw w tusz...

Maja

1. Data: 2004-11-08 09:34:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sq4ty, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ciotka z Włoch przywiozła mi to serduszko COURE REFLEX

CUORE, CUORE :)

Krusz.
upierdliwie
--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-08 10:30:00

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ktoś juz robił tam zakupy? a może to blef ....

1. Data: 2004-11-08 11:07:01

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Widzialam :-) Ciesze sie, ze palety PUPY mozna kupic online. A tak przy
> okazji - ktos uzywal tych palet? Na wizazu opinie sa rozne, a ja sie

Ja nie używałam, ale ostatnio oglądałam sobie takie palety Pupy na
truskawie.
Ta mnie rozbroiła: :))

http://secure.strawberrynet.com/showDetail.aspx?Bran
dName=Pupa&prodId=28504&pict=02850233514.jpg

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-08 18:14:51

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Nov 2004 11:30:00 +0100, in pl.rec.uroda "mumu"
<a...@i...pl> wrote in <cmnhhh$ijv$1@news2.ipartners.pl>:

>A ktoś juz robił tam zakupy? a może to blef ....

prędzej sklep podpięty pod jednego z dystrybutorów kosmetyków, ma
akurat te marki (baltic cośtam chyba).

an.

ps sugeruję zapoznać się z zasadami komponowania postów.

1. Data: 2004-11-08 18:18:08

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Pawlus" <a...@...stopce> wrote in message
> Ja nie używałam, ale ostatnio oglądałam sobie takie palety Pupy na
> truskawie.
> Ta mnie rozbroiła: :))

Fajoska :) Zerknij sobie na www.pupa.it to pare innych tez Cie rozbroi :))

Svenja

[Allegro] Ratunku! Niech ktoś obyty mi pomoże...
Avon - cienie
makijaz w Lublinie
problem z miejscowo przetluszczajaca sie skora
Rozszerzone naczynka