Wkupne:o))))

1. Data: 2002-11-15 12:43:50

Temat: Re: Wkupne:o))))
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki ten seler? Jakos nigdy nie spotkalam selera w sloiczkach. A surowka
> wyglada zachecajaco i moglabym ja jutro zrobic. Moze byc zwykly seler (surowy
> czy gotowany?).
> Pozdrawiam,

nie wiem, czy to to samo, ale robiłem podobny seler piechty. Ugotowany
(z solą, niedużo), pokrojony w plastry i w zalewie olejowo-octowej do
przegyzienia się. Proporcji ci nie powiem, bo robiłem "na oko".

Waldek

1. Data: 2002-11-15 12:50:14

Od: lisek <m...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Jest taki seler konserwowy w sklepach, rozejrzyj sie po polkach, a
> znajdziesz. Seler ma postac dlugich wiorek w zalewie (sloiczek 380 g).

wlasnie dokladnie o ten seler chodzi:o))))

--
lisek

1. Data: 2002-11-15 19:58:58

Temat: Odp: Wkupne:o))))
Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chcialam podziekowac za przepis. Zrobilam wersje pierwsza kotletow i bardzo
smakowala i mi i mezowi:)

Dziekuje:)

Niteczka

1. Data: 2002-11-15 22:59:38

Od: lisek <m...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo sie ciesze ze smakowalo....az mi samej znow przyszla ochota na
kotleciki:o)))))

pozdrawiam serdecznie
lisek....

--
lisek

1. Data: 2002-11-16 12:19:28

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie dokladnie o ten seler chodzi:o))))
>
> --
> lisek
Kupilam seler i reszte skladnikow, ide robic surowke :).
Dzieki za fajny przepis.

Pozdrawiam,

AniaR
Toruń

1. Data: 2002-11-17 16:58:02

Od: "Sabina" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "lisek" <m...@a...cc.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> jajka, przyprawy, wszystko mieszamy nakladamy lyzka cos w ksztalcie
> kotlecikow na rozgrzany tluszcz, smazymy
>
> Surówka z kapusty pekinskiej
>
> 1/2 kapusty pekinskiej
> 1/2 puszki ananasa
> 1/2 s?oiczka selera
> 1 ?y?ka majeranku
> 2 ?y?ki oleju
> sok z 1/2 cytryny
> sól
> pieprz
>
> Kapuste drobno kroimy czy szatkujemy dodajemy seler do tego pokrojone
> czastki ananasa. Z oleju soku z cytryny przypraw robimy sos ktorym

Witam
Chcialam sie pochwalic ze skorzystalam z pysznego przepisu kotlecikow wersji
drugiej ale dodalam do nich jeszcze czosnek szczypiorek i ser.:)))
Byly pyszne:)) najedlismy sie jak swinki:))i zostalo tez na jutro:))
zrobilismy do tego salatke z biale kapusty i zielniaki gotowane w
mundurkach.
Pycha
dziekuje i czekam na wiecej propozycji.

Pozdrowienia
sabina&darek

1. Data: 2002-11-18 06:44:11

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niteczka" <n...@r...pl> napisała:
> Chcialam podziekowac za przepis. Zrobilam wersje pierwsza kotletow i bardzo
> smakowala i mi i mezowi:)

A ja zrobilam obie wersje kotlecikow i bardziej smakowite wydaly mi sie
kotleciki w wersji z zoltym serem. Ale te z pieczarkami tez sa dobre :)
Rowniez dziekuje za przepisy :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-18 14:13:48

Od: lisek <m...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieje ze smakowala:o)
pozdrawiam

1. Data: 2002-11-18 14:14:59

Od: lisek <m...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja osobiscie tez bardziej wole te ze serem:o)))
ale czasem dla odmiany dobrze zjesc i z pieczarkami

pozdrawiam
lisek

--
lisek

1. Data: 2002-11-18 14:25:40

Temat: Surowka (P), bylo: Wkupne:o))))
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> mam nadzieje ze smakowala:o)
> pozdrawiam
> lisek

Jasne, ze smakowalo :). Moj maz uwielbia surowki z pekinska, a seler nadaje
fajnego posmaku. Zrobilam tez druga surowke:

pol kapusty pekinskiej
pol sloiczka selera
3 ogorki konserwowe
pol puszki kukurydzy
1 papryka konserwowa
mala cebula

Powyzsze produkty kroimy (oprocz kukurydzy :)), doprawiamy sokiem z cytryny,
cukrem, sola, pieprzem, dodajemy troche majonezu.
Bardzo fajna suroweczka, polecam.

Pozdrawiam,
AniaR
TOrun