Własciwa osoba do zwierzeń

1. Data: 2000-06-08 05:19:20

Temat: Własciwa osoba do zwierzeń
Od: "Hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Kto jest właściwą osobą do zwierzeń? Zwłaszcza tych
zabarwionych nutką pesymizmu. Moje doświadczenie ze znajomymi, krewnymi,
współpracownikami mówi, że sie jednak traci. Czy jedyną osobą odpowiednią do
rozmowy o problemach jest psycholog?
hans1

1. Data: 2000-06-08 06:16:20

Temat: Re: Własciwa osoba do zwierzeń
Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Hans1" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
krewnymi,
> współpracownikami mówi, że sie jednak traci. Czy jedyną osobą
Pisac pamietniki...

--
A.

1. Data: 2000-06-08 07:19:13

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-06-08 08:16:22

Od: "YaMayka" <y...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hans1 napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam pytanie. Kto jest właściwą osobą do zwierzeń? Zwłaszcza tych
>zabarwionych nutką pesymizmu.

Z doswiadczenia wiem, ze ja...
YaMayka

1. Data: 2000-06-08 08:21:41

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Hans1" <h...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> współpracownikami mówi, że sie jednak traci. Czy jedyną osobą odpowiednią do

A przyjaciol nie masz?
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-06-08 13:36:01

Od: "Marlena" <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hans1 wrote in message ...
> [...]
>współpracownikami mówi, że sie jednak traci. Czy jedyną osobą odpowiednią

Prawdziwy Przyjaciel/ciolka wlasnie przez duze P. To ten/ta kto umie
sluchac, rozumie, doradzi, wybacza, podaje reke i ciagnie w gore gdy
upadasz, jest i bedzie..... komu nie jestes obojetny bo mu/jej na tobie
zalezy.

Pozdrawiam
Marlena

Marlena Lipinska
l...@p...promail.pl
m...@p...com

1. Data: 2000-06-09 07:03:04

Temat: Odp: Własciwa osoba do zwierzeń
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ksiadz ? :) - wiecie , ze z ksiedzem psychologiem chetnie sam bym
porozmawial o tym naszym swiecie:)

1. Data: 2000-06-09 07:44:28

Od: "Marlena" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@a...com.pl wrote in message ...
>moze ksiadz ? :) - wiecie , ze z ksiedzem psychologiem chetnie sam bym
>porozmawial o tym naszym swiecie:)

Wsrod grona roznych moich znajomych jest tez ksiadz psycholog. Owszem,
rozmawialismy nie raz "o swiecie" i.... czasem konczylo sie to "strasznym"
przekonywaniem a czasem smiechem. Mimo wszystko to dwa rozne swiaty ;)

Pozdrawiam
Marlena

l...@p...promail.pl
m...@p...com

1. Data: 2000-06-09 12:09:50

Od: "Marlena" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hans1 wrote in message ...
> [...]
>współpracownikami mówi, że sie jednak traci. Czy jedyną osobą odpowiednią

Dzisiaj ja siadlam psychicznie. Zmeczenie i cala reszta... A moj Przyjaciel
jest baaaardzo zajety... Tak tez bywa... Podaje "reke" kiedy moge i kiedy
nie moge, kiedy chce i nie chce, zawsze... bo po to jestem, bo jestem jego
Przyjaciolka, a teraz mnie to bylo potrzebne... jedno mile, cieple, dobre
slowo... ech... :((( Smutno mi, ale i tak jestem i podam "reke"...

Marlena

l...@p...promail.pl
m...@p...com

1. Data: 2000-06-09 19:45:03

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobre
> slowo... ech... :((( Smutno mi, ale i tak jestem i podam "reke"...

Az sie cieplej robi, jak sie czyta takie posty. Szkoda tylko, ze jest to
tak rzadkie jak wygrana na loterii, ale znaaacznie cenniejsze.

Pozdrawiam
Dorota

Re: Testy IQ z "Wyborczej"
referat potrzebny ...