Wlasnie mi dostarczyli roslinki

1. Data: 2002-04-25 18:38:12

Temat: Wlasnie mi dostarczyli roslinki
Od: "Agnieszka" <a...@b...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Wlasnie dostarczyli mi roslinki ze sklepu Plantgarden (dawny Starkl).
Zamowilam sobie :
-Kuflik
-Helichrysum "Silver"

A dla rodzicow :
-surfinie "Priscilla"
-pelargonie "Bergapala"

Na razie wszystko jest male - zobaczymy jak sie beda prezentowac
na balkonie jak podrosna.

Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2002-04-25 19:22:40

Temat: RE: Wlasnie mi dostarczyli roslinki
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Agnieszka

>Witajcie
>Wlasnie dostarczyli mi roslinki ze sklepu Plantgarden (dawny Starkl).
>Zamowilam sobie :
>-Kuflik

Przesadzilas z nazewnictwem albo Kuklik albo Kulnik ;-))

>-Helichrysum "Silver"

Nie ma takiej rosliny !!!

Pozdrawiam
Agnieszka

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2002-04-25 20:25:51

Od: "Agnieszka" <a...@b...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przesadzilas z nazewnictwem albo Kuklik albo Kulnik ;-))

Wcale nie przesadzilam - taka rosline zamawialam i tak mam na dowodzie dostawy

> Nie ma takiej rosliny !!!

A to tez niezle - przyslali rosline ktora nie istnieje.

W takim razie czekam z niecierpliwoscia co z nich wyrosnie.

Pozdrawiam
Agnieszka

P.S. Wejdz http://www.plantgarden.com.pl/sklep/index.html
i w roslinach tarasowych znajdziesz te o ktorych napisala.

4. Data: 2002-04-25 20:49:26

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj Bogusławie !
Wpędzisz jeszcze biedna Agnieszkę w jakąś chorobę: wmawiać komuś, żę nie ma
czegos co widzi przed sobą.....
Kufliki istnieją, ich nazwa łacińska to Callistemon, a rodzinka Myrtaceae. O
ile mnie pamięć nie myli , a może, to przyleciło toto LOT-em z miśkamy
Koala, kangurami, oraz kiwi, tym jadalnym oraz nielotem.
Pozdrawiam. Michal
Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEDHCBAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

5. Data: 2002-04-25 20:52:07

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj Bogusławie !
Wpędzisz jeszcze biedna Agnieszkę w jakąś chorobę: wmawiać komuś, że nie ma
czegoś co widzi przed sobą.....
Kufliki istnieją, ich nazwa łacińska to Callistemon, a rodzinka Myrtaceae. O
ile mnie pamięć nie myli , a może, to przyleciało toto LOT-em z miśkami

6. Data: 2002-04-26 15:29:06

Temat: Odp: Wlasnie mi dostarczyli roslinki
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEDHCBAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Nie ma takiej rosliny !!!

Co do odmiany nie będę się bić, ale nazwa rodzajowa po polsku to bodajże
kocanki?

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2002-04-27 00:25:06

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> [...]
czny.pl...

> Co do odmiany nie będę się bić, ale nazwa rodzajowa po polsku to bodajże

Tak, kocanki. A Google zapuszczony na "helichrysum silver" wyrzuca
3090 stron. Ot, na przyklad taka:
http://www.waysidefarm.com/annualspage.htm

Pozdrowienia,
Michal