Włóczka Alpina ew. Sonia

1. Data: 2004-10-20 09:05:21

Temat: Włóczka Alpina ew. Sonia
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sonia jest w Niteczce (Sonia I), Alpina w Świecie Włóczki. Czy ktoś robił z
tych włóczek? Interesuje mnie czy jest to włóczka miła w dotyku i
niegryząca. Ewentualnie jaka włóczka by pasowała do tych wymagań?

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-10-20 09:55:33

Temat: Re: Włóczka Alpina ew. Sonia
Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam Florię z Niteczki ( 5,30 za motek)
Sonia I jest bardzo miekka, własnie robię z niej kocyk niemowlęcy, wychodzi
bardzo milutki i ciepły :)
Do Soni II przymierzam się właśnie, chciałam z niej zrobić sweter dla męża.
Z Alpiną jeszcze nie miałam kontaktu...ale pewnie to tylko kwestia czasu :)
Pozdrawiam
Ksanty - ZG

1. Data: 2004-10-20 10:04:59

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cl5cjt$9s4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
męża.
> Z Alpiną jeszcze nie miałam kontaktu...ale pewnie to tylko kwestia czasu
:)

Floria wydaje mi się za cienka na zimowy sweter.

Jaki kolor masz tej Soni? Czasem jest tak, ze różne kolory sa inne w
dotyku. I jakimi drutami robisz? Wydaje mi że do tak grubej włóczki druty nr
4 jak napisano w opisie są za cienkie. A moze ona wcale nie jest taka gruba?
Chcę zrobić córce golf (pozazdrościła młodszej, której kończę sweter z
włóczki Carmen), a sytuacja jest taka, ze dla niej musi być miękkie jak dla
niemowlaka bo inaczej ją gryzie i nie założy. Szkoda by było mojej pracy.
Wczoraj obmacałam troche włóczek w sklepie, wszystkie były jakies takie
sztywne i szorstkie, za darmo bym ich nie chciała. Dziś mam chwilę czasu
więc szperam w necie.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-10-20 13:04:55

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sonię I robię drutami nr 6 inaczej wychodziłe nieco sztywne.
Masz te same problemy co ja z córką ale u mnie idealnym rozwiązaniem na golf
dla niej okazała się Puchatka z Anilux'u.
Ksanty

1. Data: 2004-10-20 13:13:22

Od: "Mimi X" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
Ja właśnie robię z SONI. Mam jej aż trzy kolory - różowy, granatowy i oliwka.
Próbowałam robić na 4 i wychodziło źle, sztywno. Teraz robię na drutach nr 7 i
jest ok. Włóczka jest naprawdę gruba i według mnie troszkę może drapać - takie
miałm wrażenie oglądając próbkę robioną na 4.

Alpiny nie znam.

1. Data: 2004-10-20 14:59:14

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, Dziewczyny!

Widzę, że wszystkie szukacie miękkiej, fajnej włóczki na sweterek :) Ja mam
dobre doświadczenie z włóczką "Kotek", bardzo ją lubię - jest wydajna,
mięciutka, nie gryzie, milusia, cieplusia, ma ładny splot i ładnie z niej
wychodzą wzory strukturalne, typu warkoczyk lub coś w tym stylu, ale gładkie
też są fajne. Świetnie nadaje się na dziecięce sweterki. Moge tę włoczkę
polecić z ręką na sercu. Jest jeszcze cieńsza odmiana - "Kocurek", ale tą
polecam na cieniutkie bluzeczki i swetrki, ewentualnie jakieś lekkie chusty
na ramiona. Widziałam też Kotka z kolorowymi supełkami - śliczny !!!
Kotka i Kocurka można dostać w sklepie internetowym www.włóczki.pl. A cena
jest atrakcyjna.

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-10-21 06:24:40

Od: "Mimi X" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z kotka już robiłam, faktycznie jest mięciutka i miła , ale niestety sweterek
zrobiony z niej strasznie się wyciągnął i zmechacił :(

1. Data: 2004-10-21 06:45:20

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
takie
> miałm wrażenie oglądając próbkę robioną na 4.

Dzięki dziewczyny, zamówię próbki Soni i poszukam Puchatki w sklepie. Widzę,
że jest z czego wybierać :) O Kotku była dyskusja na forum gazetowym.

Kasia

1. Data: 2004-10-21 06:57:20

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki dziewczyny, zamówię próbki Soni i poszukam Puchatki w sklepie.
Widzę,
> że jest z czego wybierać :) O Kotku była dyskusja na forum gazetowym.

Na allegro jest włóczka Puchatka w 21 kolorach w cenie 5,69 zł.

pozdrawiam
Basia

"sznureczek" firmy MEZ?????
[xxx] jak prac xxx?