Włosy - rozjasnianie .

1. Data: 2003-02-23 22:50:57

Temat: Włosy - rozjasnianie .
Od: "Asa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,mam male pytanko odnosnie rozjasniania odrostow . Jakis czas temu
rozjasnialam wlosy poraz 7 z rzedu ,teraz juz sa odrosty -chciala bym je
rozjasnic ale ...
Czy stare wlosy nie odpadna:) po takich dawkach ?
Czy nie bedzie widac roznic ?
Jakiej farby uzyc ,czy jest to bezpieczne i jak
nakladac farbe ?

Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam
Asa

1. Data: 2003-02-23 23:26:41

Temat: Odp: Włosy - rozjasnianie .
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odszukaj swoją starą wiadomość, bo napisałam Ci odpowiedź.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-02-24 08:35:18

Od: "Asa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki bardzo za odpowiedz ,ale czy wlosy rozjasniane osmy raz wytrzymaja to
?
rozjasnialas juz tyle razy ?-sa niby odstepy 2 miesiace ,ale ja wiem...
miejscowa fryzjerka mnie troszke przestraszyla ze moga tego nie wytrzymac i
zaczelam sie zastanawiac :)
zaproponowala mi pasemka ,ale jak to bedzie wygladalo -do polowy cale blad a
u nasady w paski :)

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3blav$ig3$...@a...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-02-24 09:25:00

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozjasnialas juz tyle razy ?-sa niby odstepy 2 miesiace ,ale ja wiem..
Rozjaśniam od 5 lat.
> miejscowa fryzjerka mnie troszke przestraszyla ze moga tego nie wytrzymac
> zaczelam sie zastanawiac :)
Jeżeli dobra farba to dlaczego ma nie wytrzymać? Jaką farbę masz nakładaną?
proponowala mi pasemka ,ale jak to bedzie wygladalo -do polowy cale blad a
> u nasady w paski :)
Pasemka to znakomite wyjście. Będzie wyglądało b. dobrze. Albo jeszcze
lepiej zrób u fryzjera dwukolorowy baleyage. Część pasemek jasną farbą i
dorobi.ć parę ciemnych? np. złoty blond + kilka czekoladowych???

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-02-24 13:16:39

Temat: Re: Włosy - rozjasnianie .
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi nie odpadly;) i wsyztsko jets o a farbuje je juz od 4 lat:), nadal mam
grube wlosy, jets to sprawa indywidualna raczej;).

cellulitis
jak pielegnować cerę mieszaną
bialy podklad na twarz
Doradze jak zrobić fajny makijaż!!