Woda

1. Data: 2002-04-22 08:20:37

Temat: Woda
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest woda stagnacyjna???
Tak napisane było w Działkowcu przy okazji piwonii.
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2002-04-22 10:00:59

Temat: Re: Woda
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest woda stagnacyjna???
> Tak napisane było w Działkowcu przy okazji piwonii.

Znalezione w sieci:
Od marca do września, w południe, najczęściej spośród wszystkich rodzajów
chmur, występuje chmura Cu. Pojawia się ona wówczas z powodu wzmożonej
konwekcji, bez względu na typ sytuacji synoptycznej. Niewątpliwie sprzyja
temu układ baryczny, gdyż właśnie w tym okresie przeważa pogoda
stagnacyjna (Ka, Bc), która w lipcu i sierpniu osiąga maksimum
występowania. [...]

Mam nadzieję, że pomogłem?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

3. Data: 2002-04-22 10:14:38

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest woda stagnacyjna???
> Tak napisane było w Działkowcu przy okazji piwonii.

A napisali, że może udusić korzonki?
;-)))

4. Data: 2002-04-22 11:31:17

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> temu układ baryczny, gdyż właśnie w tym okresie przeważa pogoda
> stagnacyjna (Ka, Bc), która w lipcu i sierpniu osiąga maksimum

Ni cholery! :-))
O wodę konkretnie pytałem, a nie o pogodę :-)))))
I co to jest Ka i Bc ????
Za kryptografa nie chce mi się robić! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2002-04-22 12:54:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Ni cholery! :-))
> O wodę konkretnie pytałem, a nie o pogodę :-)))))

Stagnacja wód podziemnych
Bezruch, brak ruchu lub bardzo powolny ruch wód podziemnych.

Stagnacja hydrogeochemiczna
Stan równowagi hydrogochemicznej współdziałania wód podziemnych, gazów i
ośrodka skalnego, teoretycznie możliwy do osiągnięcia na znacznych
głębokościach, w strefie stagnacji hydrodynamicznej AM

lub poczytaj tutaj:
http://jezioro.com.pl/jeziora/info/cyrk.htm

> I co to jest Ka i Bc ????
> Za kryptografa nie chce mi się robić! :-))))

Sam nie wiem.

6. Data: 2002-04-22 16:36:12

Od: "Michał C." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Co to jest woda stagnacyjna???
> Tak napisane było w Działkowcu przy okazji piwonii.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
>
> Pada deszcz (dużo). W glebie glina, ił albo dużo subst. organicznej, albo
miejsce bezodpływowe. Woda nie przemieszcza się, zostaje w wierzchnich
warstwach (stagnuje). Mało tlenu, procesy redukcyjne. Rośliny raczej nie
przepadają. W dużym skrócie oczywiście.

Michał Chudzicki

7. Data: 2002-04-23 06:01:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam nie wiem.

Dobre :-))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2002-04-23 08:40:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobre :-))))))))))))

Ale domyślam się o co chodzi. Zresztą sam możesz sprawdzić.
http://ocean.wsm.gdynia.pl/konf_NAO/matuszko-stre.ht
ml
i zapytać autorki również i o to cyt.:
"południa Sa i centrum wyżu Ca nad polską Południową"
---------
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

O recenzję poproszę!
Siatki ogrodzeniowe, tkane, zgrzewane,panele ogrodzeniowe i inne ...
archiwum???
stawu ciąg dalszy (linki do zdjęć)
Przywitanie i pytanie