Woda mineralna

21. Data: 2003-07-29 09:50:09

Temat: Re: Woda mineralna
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bg5f8l$oob$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Musta" <U...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie,dla mnie zadna dieta nie jest do zrealizowania,gdy kaza duzo
> pic.Bo ja nie odczuwam potrzeby picia.Nie mam pragnienia ogolnie,czasem
> zdarza sie,ze chce pic i wtedy pije,ale nigdy na sile.
> Ale faktem jest,ze gdy wiecej pije,czuje sie lepiej.Tyle,ze nikt nie jest
> stanie mnie do ttego zmusic...tylko wlasny glos w srodku
wolajacy-pic!Hafsa

Ja także należę do tych, co nie odczuwają potrzeby picia dużych ilości wody.
Nawet teraz w upały nie mam zwiększonego pragnienia... (?)

Krystyna

22. Data: 2003-07-29 09:51:48

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

pic.Bo ja nie odczuwam potrzeby picia.Nie mam pragnienia ogolnie,czasem
zdarza sie,ze chce pic i wtedy pije,ale nigdy na sile.
Ale faktem jest,ze gdy wiecej pije,czuje sie lepiej.Tyle,ze nikt nie jest w
stanie mnie do ttego zmusic...tylko wlasny glos w srodku wolajacy-pic!Hafsa

23. Data: 2003-07-29 14:49:04

Od: kyrielejson <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* napisał:

> Ja także należę do tych, co nie odczuwają potrzeby picia dużych ilości wody.
> Nawet teraz w upały nie mam zwiększonego pragnienia... (?)
Kierujesz się uczuciami ???????????
;)

24. Data: 2003-07-29 14:59:00

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kyrielejson" <f...@N...pl> napisał w wiadomości

> Kierujesz się uczuciami ???????????

Dlaczego? Co ma wspólnego potrzeba picia z uczuciami?
No tak, rozmumiem... pragnienie.... ;)

MM -menu
Co sadzicie o Meridii????
Wczasy odchudzające