Woda mineralna

1. Data: 2003-07-23 13:59:48

Temat: Woda mineralna
Od: "Satyr" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
ciekaw jestem Waszych typów najlepszej mineralki
bezskutecznie szukam dobrej wody, chodz ciut lepszej od kranówy i z jakimś
niemdłym smakiem
różne rankingi wskazują, że cena i marka nie muszą równać się jakości
nie mogę zapomnieć wody jaką piłem np.:w grecji- czy u nas takiej nie ma?
może nie mogę znależć?
ciekaw jestem co pijecie? pozdrawiam
ps: jak ktoś o tym już pisał to wybaczcie

2. Data: 2003-07-23 15:28:32

Temat: Re: Woda mineralna
Od: "Pati" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!!ja piję tylko staropolankę, jest najlepsza.Wygrała kilka konkursów na
najlepszą wodę.
Pozdro

3. Data: 2003-07-23 15:44:28

Od: "eM" <mariusz[USUN.TO]@hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Satyr" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> witam
> ciekaw jestem Waszych typów najlepszej mineralki
> bezskutecznie szukam dobrej wody, chodz ciut lepszej od kranówy i z jakimś
> niemdłym smakiem

Osobiscie preferuje "Zywiec" niegazowana. Jak dla mnie doskonala, zwlaszcza
prosto z lodowki w upalne dni :)

Mariusz

4. Data: 2003-07-23 16:02:20

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM" <mariusz[USUN.TO]@hat.pl> napisał w wiadomości

> Osobiscie preferuje "Zywiec" niegazowana. Jak dla mnie doskonala,
zwlaszcza
> prosto z lodowki w upalne dni :)

dla mnie tez! pirwsza woda o ktorej moge powiedziec "smaczna", a nie
"nijaka"
a z lodowy jest boska:)

5. Data: 2003-07-24 07:17:37

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

O to to! Mój ulubiony temat: woda!
Bo ja jestem "niepijąca", tzn. mam trudności. Bez przypominacza w komputerze
zapomniałabym o piciu, więc tym bardziej ważne jest, co piję, bo jak smakuje,
to piję. Najlepiej lubię Volvic, bo u nas nie ma Staropolanki. Ale jak jestem w
Polsce, to Staropolankę. Bez gazu oczywiście, albo ewentualnie koktajl: pół
gazowanej i pół bez. W ogóle stwierdziłam, że tym bardziej mi smakuje, im mniej
soli mineralnych zawiera (Volvic=14 mg). I to by było zgodne z tym, co właśnie
przeczytałam, że woda źródlana jest najzdowsza, a zaraz po niej - kranówa.
Ciekawe, czy zawartość soli mineralnych w Staropolance jest niska, czy wysoka?
Może ktoś wie?
No to zdrówko! (0,2 Volvica)
polny konik

6. Data: 2003-07-24 07:59:41

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
komputerze
> zapomniałabym o piciu, więc tym bardziej ważne jest, co piję, bo jak

Co to znaczy? Czy masz taki problem ze nie odczuwasz wcale pragnienia i
moglabys sie odwodnic?

Ile pijesz z tym przypominaczem?

musta

7. Data: 2003-07-24 08:55:12

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy? Czy masz taki problem ze nie odczuwasz wcale pragnienia i
> moglabys sie odwodnic?
> Ile pijesz z tym przypominaczem?

Z przypominaczem - około dwóch litrów dziennie - to mój sukces. Dawniej, bez
świadomości, jak ważna jest woda - 1 szklanka dziennie nie była wyjątkiem. Nie
odczuwam pragnienia, poplątało mi się z głodem (mamuśka winna) i zamiast pić -
jadłam. Dobre? Nawiasem mówiąc - wtedy nie miałam obrzęków na nogach. A
pragnienie tylko w upały.

8. Data: 2003-07-24 08:57:06

Od: "Satyr " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiscie preferuje "Zywiec" niegazowana. Jak dla mnie doskonala, zwlaszcza
> prosto z lodowki w upalne dni :)

hmmm? pamiętam ranking wód z "newsweeka" - żywiec wypadł najgorzej; po
badaniach wyszło, że stężenie niektórych szkodliwych substancji wielokrotnie
przekracza dopuszczalne normy. poza tym było do niego wiele pretensji za inne
rzeczy. zdaje się mieli za to proces ale wyników badań nie sprostowano.

9. Data: 2003-07-24 09:23:30

Od: Horst Zig <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pati wrote:
> Hej!!ja piję tylko staropolankę, jest najlepsza.Wygrała kilka konkursów na
> najlepszą wodę.
> Pozdro

Moze ktos wie gdzie ja dostac w Krakowie?

Horst

10. Data: 2003-07-24 09:44:57

Od: proto <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Satyr wrote:

> witam
> ciekaw jestem Waszych typów najlepszej mineralki

Od dawna pije Staropolanke 2000 (niegazowana)

Proto

MM -menu
Co sadzicie o Meridii????
Wczasy odchudzające