Woda z kranu ??

11. Data: 2006-07-15 12:03:41

Temat: Re: Woda z kranu ??
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to alibi to do mnie było Panie kapitanie?

12. Data: 2006-07-15 13:59:52

Od: "Kitel" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ironie dostrzegam ,wiem co to ironia i lubie ironiczne mowienie i ironiczne
formy dowcipu ale w przpadku powaznego pytania na powaznej grupie zeby
odpowiedziec ironicznie trzeba to umiec a ty dales kwasa.

13. Data: 2006-07-15 18:48:32

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli Twoje pytanie naprawdę jest poważne to napisz przynajmniej o jaki
rejon kraju Ci chodzi.
Woda z kranu jest inna w Żywcu inna w Krakowie inna w Jedynym Mieście w
Polsce a jeszcze inna w Tczewie, czy Szczecinie. Ponadto są miasta, gdzie
woda z ujęć rzecznych nie jest brana do sieci wodociągowej, bo są wydajne
studnie lub inne źródła lepszej wody.
Jacek

14. Data: 2006-07-15 19:00:26

Od: "Kitel" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warszwska woda z kranu, jest badana ,chlorowana a przypominam ze mamy ponad
100 letnia oczyszczalnie budowana przez cara

15. Data: 2006-07-15 20:26:01

Od: "mamouna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitel" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> formy dowcipu ale w przpadku powaznego pytania na powaznej grupie zeby
> odpowiedziec ironicznie trzeba to umiec a ty dales kwasa.

poważne pytanie ? no chyba że masz 10 lat, na tym poziomie rzeczywiście
możnaby nazwać je poważnym

16. Data: 2006-07-15 22:15:39

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jul 2006 20:27:52 +0200, Kitel napisał(a):

> Dlaczego wody przegotowanej nie wolno pic?
> Podaj mi argumenty

Nie zauważyłbyś ironii nawet gdyby Cie kopnęła w d...

--
best regards,
scream (at)w.pl

17. Data: 2006-07-15 22:16:33

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jul 2006 21:00:26 +0200, Kitel napisał(a):

> Warszwska woda z kranu, jest badana ,chlorowana a przypominam ze mamy ponad
> 100 letnia oczyszczalnie budowana przez cara

ROTFL :DDDD

--
best regards,
scream (at)w.pl