Woda z kranu ??

1. Data: 2006-07-14 14:32:26

Temat: Woda z kranu ??
Od: "Kitel" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy mozna pic wode w kranu ,oczywiscie mowie o stalym czerpaniu wody z
kranu (gotowaniu wody) itd .Czy tez ze zrodelka (takich mam w poblizu 2)
Jaka woda jest dobra ?

pozdr

2. Data: 2006-07-14 16:48:50

Temat: Re: Woda z kranu ??
Od: "mamouna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitel" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam czy mozna pic wode w kranu ,oczywiscie mowie o stalym czerpaniu wody
> kranu (gotowaniu wody) itd .Czy tez ze zrodelka (takich mam w poblizu 2)
> Jaka woda jest dobra ?

nie, z kranu wody nawet przegotowanej nie można pić, ponad 90% ludzi w tym
kraju to szaleńcy gdyż taką piją.

A wiesz co to za źródełka ? zanim zadasz pytanie zastanów się nad jego
sensem, chyba że spodziewasz się tu wróżek które odgadną co jest w wodzie z
twoich źródełek ...

3. Data: 2006-07-14 18:16:22

Od: "Mephisto2oo6" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamouna" <m...@g...pl> napisał:

> nie, z kranu wody nawet przegotowanej nie można pić, ponad 90% ludzi w tym
> kraju to szaleńcy gdyż taką piją.

Nie przesadzasz trochę ? Tylko nie pisz, że 99% ludzi na świecie to
szaleńcy, gdyż
oddychaja powietrzem atmosferycznym ;-)

Pozdr.

4. Data: 2006-07-14 18:27:52

Od: "Kitel" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego wody przegotowanej nie wolno pic?
Podaj mi argumenty

Zrodelka najlepsze w Warszawie ,sa takie na Ursynowie

pozdr

5. Data: 2006-07-14 18:59:52

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mamouna napisał(a):

> nie, z kranu wody nawet przegotowanej nie można pić, ponad 90% ludzi w
> tym kraju to szaleńcy gdyż taką piją.

Co jak co ale moj woda bez przegotowani jest dobra. Jest porpostu z
nrm;anego ujęcia anie ze scieku.

6. Data: 2006-07-14 20:14:54

Od: "Kitel" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamouna uwaza ze nawet przegotowej nie mozna pic LOL

7. Data: 2006-07-15 06:04:14

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wogóle nie pić wody ! Wodę piją tylko zwierzęta !

Jacek
PS pisząc takiego posta napisz przynajmniej skąd jesteś, bo woda w różnych
regionach jest różna (no chyba, że piszesz z Jedynego Miasta w Polsce - to
tłumaczy takie zachowanie)

8. Data: 2006-07-15 10:45:00

Od: "mamouna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mamouna uwaza ze nawet przegotowej nie mozna pic LOL

nie wiem co pijesz ale chyba nie zrozumiałeś sensu tego co napisałem,
podpowiem sam piję wodę z kranu od 35 lat, czasem nawet nie gotowaną ....
odrobina luzu i zrozumienia w czytaniu nie zaszkodzi :-)

9. Data: 2006-07-15 11:07:10

Od: "Kitel" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nie, z kranu wody nawet przegotowanej nie można pić, ponad 90% ludzi w tym
kraju to szaleńcy gdyż taką piją."

Tak napisales ,to mial byc zart ?

10. Data: 2006-07-15 11:34:43

Od: "mamouna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "nie, z kranu wody nawet przegotowanej nie można pić, ponad 90% ludzi w
> tym
> kraju to szaleńcy gdyż taką piją."
>
> Tak napisales ,to mial byc zart ?

nie dosyć ze masz problemy z pisaniem na grupy to jeszcze nie dostrzegasz
ironii

EOT

parathormon
kamień na zębach