Wódka truskawkowa :-)

1. Data: 2002-11-20 08:07:52

Temat: Wódka truskawkowa :-)
Od: "Erix" <E...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dostałem wódkę o kolorze i aromacie truskawek. Samej nie da się pić :-).
Poradźcie co z tym zrobić :-)

1. Data: 2002-11-23 03:13:30

Temat: Re: Wódka truskawkowa :-)
Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 20 Nov 2002 09:07:52 +0100, "Erix" <E...@i...pl> napisal/a:

>Witam!
>
>Dostałem wódkę o kolorze i aromacie truskawek. Samej nie da się pić :-).
>Poradźcie co z tym zrobić :-)

Mi oddać!

A poważnie - dlaczego nie da się pić?
Bo jeśli zaproponuję Ci drinka ze zmiksowanymi mrożonymi truskawkami i
sokiem pomarańczowym (coś na kształt strawberry margeritta) a okaże
się, że w ogóle smak truskawek Ci nie odpowiada...?

hmmm

1. Data: 2002-12-07 11:44:28

Od: "Zenek" <z...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Erix" <E...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dostałem wódkę o kolorze i aromacie truskawek. Samej nie da się pić :-).
> Poradźcie co z tym zrobić :-)

Kiedys cos takiego produkowały nasze Polmosy. Nazywało to się RATAFIA
ZIELONOGÓRSKA, było bardzo truskawkowe i jeszcze bardziej słodkie ale pić
się dało!

Co do zastosowania - mozna z rego zrobic coś np. na wzór truskawkowej
margarity.

Zenek

gdzie kupic naczynia do zapiekania [Wawa]
jeszcze raz o breji
Cukier kandyz ?????
marchewka z groszkiem do obiadu?
Kobieta byc-arabska(100% OT i b.dlugie )