Wolność to niewola: Ignorancja to siła.

211. Data: 2009-01-25 22:20:42

Temat: Re: Wolność to niewola: Ignorancja to siła.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jan 2009 23:07:40 +0100, michal napisał(a):

> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Poprawka:
> Nigdy nie piłem piwa naraz!

"Naraz" to znaczy "wtem", "nagle", "niespodziewanie", a "na raz" to znaczy
w jednej porcji/transzy itp.

212. Data: 2009-01-25 22:58:43

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Naraz" to znaczy "wtem", "nagle", "niespodziewanie", a "na raz" to
> znaczy
> w jednej porcji/transzy itp.

Na raz - też nie piłem nigdy. Raz tylko na trzy cztery.

michał

213. Data: 2009-01-26 13:28:29

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie."Edukacja".
Jednak Sroda podała nietrafne przykłady - dziewczyny ktora jest
zaniepokojona ze ma małe piersi.
Czy szkoła powinna tego uczyc, ze ktos cos ma za małe, jesli tak to w takim
razie,
powinna wyajasniac dlaczego ktos jest za niski? Albo ze ma za któtkie nogi?
Bo niby czemu ograniczac do edukacji seksualnej, tylko.
No wlasnie, tylko czy do bedzie wtedy szkoła?
Temat w kazdym razie dosc ciekawy. Nie wystarczy powiedziec "nada Edukowac".
Duch

214. Data: 2009-01-26 20:33:56

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyraziłam się, że zwierzęta (konkretnie psy) nie umierają, lecz zdychają.

Wolno Ci... ale kto Cię tak skrzywdził... jej...

Paweł

TO NAPRAWDE BYŁA CZARNA...
OFERTA. CIERPIENIA MLODEGO CHOPA...
MALA CZARNA. PRZEDSIEBIORCZOSC...