Wpływ "bycia pączusiem" na małżenstwo.

81. Data: 2003-11-07 20:31:53

Temat: Re: Wpływ "bycia pączusiem" na małżenstwo.
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bofps9$6r1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> łódź się lódź... Niedaleko dopłyniesz. Mielizna.

a wiesz, to nawet widać. W każdym razie blisko do dna.

P, NMSP

Margola

82. Data: 2003-11-07 20:42:07

Temat: Re: Wpływ na piersi
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w wiadomości

> A od kiedy liczy się starość ?

czlowiek rosnie i rozwija sie do 25 roku zycia. pozniej juz zaczyna sie
powolny proces starzenia - powaznie:))))

rena - zgrzybiala 30-stka:)

83. Data: 2003-11-07 21:58:43

Temat: Re: Wpływ "bycia grubasem" na małżenstwo.
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niekoniecznie. moja kolezanka ma figure modelki, a je za 3 facetow:) inna
> kolezanka ciagle sie odchudza, gloduje, b. dba o siebie, a ledwo utrzymuje
> wage, nie mowiac, ze nie chudnie. to kwestia przemiany materii.

A może i stylu życia?
Ja np. jem czasem bardzo dużo. Zwłaszcza kiedy dużo pracuję, albo dużo
biegam za chłopakami.
Jak jem i siedzę całymi dniami przed komputerem - tyję. Kiedy biegam po
miescie, to chudnę nawet na diecie 3500.

A.

84. Data: 2003-11-08 10:05:36

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> skrev i meddelandet
> łódź się lódź... Niedaleko dopłyniesz. Mielizna.

Ortografia tez Ci podpadla, jak widze po tej 'lodzi'?

a.

85. Data: 2003-11-10 09:22:18

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> że napływające mlekiem piersi prawie zawsze
> pęcznieją więc rozciągają się) to naturalny proces.

już się boję co zostanie z moich piersi kiedy przestanę karmić :)
ale na razie nie będę sobie tym zawracać głowy, bo na razie jest pięknie
:))))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

86. Data: 2003-11-12 13:19:52

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pączuś" <e...@o...pl> wrote in message

Wspolczuje meza.
Ja kochalbym moja "polowke" nawet gdyby sie roztyla niczym szafa
troj-drzwiowa :-)

87. Data: 2003-11-21 23:06:46

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> Drugim punktem w którym musisz dołożyć wielkich starań do zrozumienia
> męża jest sposób w jaki on wyraża swoje niezadowolenie z Twojego wyglądu.

> różni ludzie, różnie wyrażający swoje uczucia, co moim zdaniem wcale ich
nie
> dyskredytuje, wyrośli oni może w innym troszkę środowisku, ale są takimi
> samymi ludźmi. Jeden słuchając muzyki która go wkurza powie że "ten typ
nie
> przypada mi do gustu", a ktoś inny czując dokładnie to samo powie Ci
> "............................................" - oooo cenzura wycięła.

ROTFL, przepraszam że z takim spóźnionym refleksem, ale przypadkiem na to
trafiłam. Andrzeju, ująłeś to w znakomicie syntetyczny sposób. Co za mądrość
życiowa :))))

boniedydy pełna podziwu :)

88. Data: 2003-11-21 23:06:46

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

trafiłam. Andrzeju, ująłeś to w znakomicie syntetyczny sposób. Co za mądrość

Łatwiejsze rozwody
pomocy - rozwodzę rodziców - długawe
delikatna sprawa c.d.
[WRC]Adwokat z urzędu - rozwód