Wpół do siódmej

1. Data: 2003-05-29 04:32:36

Temat: Wpół do siódmej
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam wszystkich stałych grupowiczów.
Rozpoczyna się kolejny grupowy dzień.
Życzę miłej zabawy.

Pozdrawia czekająco boletus

2. Data: 2003-05-29 05:02:32

Temat: Re: Wpół do siódmej
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Serdecznie witam wszystkich stałych grupowiczów.
> Rozpoczyna się kolejny grupowy dzień.
> Życzę miłej zabawy.
>
> Pozdrawia czekająco boletus

Żadnego czekania, do roboty, budować ... no kurcze co budować? Aha polityki
miało nie być, no to budować ogrody!

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

3. Data: 2003-05-29 05:08:19

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie witam wszystkich stałych grupowiczów.
> Rozpoczyna się kolejny grupowy dzień.
> Życzę miłej zabawy.
>
> Pozdrawia czekająco boletus

Właśnie siedzę pod Magnolią parasolowatą i przyglądam się niewiarygodnie
wielkim kwiatom, przez pomyłkę powąchałem, dobrze że jestem naczczo :-)
:-) Bogusław
P.s.
Tulipanowiec cały w pąkach kwiatowych :-))

4. Data: 2003-05-29 05:15:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> [...]
> :-) Bogusław
> P.s.
> Tulipanowiec cały w pąkach kwiatowych :-))

Czyżby zachęta do kolejnych odwiedzin?:)))

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-05-29 05:32:15

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of boletus

> Czyżby zachęta do kolejnych odwiedzin?:)))
>
> Pozdrawia boletus

Przecież napisałem że kwiaty cuchną :-)
:-) Bogusław

6. Data: 2003-05-29 06:06:32

Temat: Odp: Wpół do siódmej
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Tulipanowiec cały w pąkach kwiatowych :-))
>
> --

A jaki stary ten tulipanowiec. Mój ma czwarty sezon,
(u mnie) ok.3 m wys. i same liście. Ile trzeba czekać ?
Widziałam kwitnącego we Wrocławiu w O.Bot.
w zeszłym roku o tej porze kwitnącego - cudo.

Pozdrowienia - Zosia

7. Data: 2003-05-29 06:17:44

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) wrote in
-botaniczny.pl:

> Właśnie siedzę pod Magnolią parasolowatą i przyglądam się niewiarygodnie
> wielkim kwiatom, przez pomyłkę powąchałem, dobrze że jestem naczczo :-)

Taaa...
A ja wczoraj z nadzieja ogladalam odbijajaca od korzenia moja ulubiona M.
sieboldii. Ciekawe, czy bedzie taka sama?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

8. Data: 2003-05-29 06:38:17

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie siedzę pod Magnolią

Rozumiem, że kabelek od internetu na stałę zagościł pośród redlinek
Prywatnego Ogrodu Botanicznego :-)

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

9. Data: 2003-05-29 06:57:11

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ewa Szczę?niak

> A ja wczoraj z nadzieja ogladalam odbijajaca od korzenia moja ulubiona M.
> sieboldii. Ciekawe, czy bedzie taka sama?
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Magnolia sieboldii jest odporna na mroz, ale bardzo wrażliwa na suszę lubi
glebę kwaśną.
No i kwiaty pachnące :-) w przeciwieństwie do Magnolii tripetala :-(
(Magnolia parasolowata)
Twoja to odwrotnie parasolowata :-)
:-) Bogusław

10. Data: 2003-05-29 06:57:11

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Zosia

> [...]
> (u mnie) ok.3 m wys. i same liście. Ile trzeba czekać ?
> Widziałam kwitnącego we Wrocławiu w O.Bot.
> w zeszłym roku o tej porze kwitnącego - cudo.

Z osiem latek to ma napewno :-)
:-) Bogusław

Fauna ogrodów cd.
Cricetus cricetus
Juniperus chinensis 'IOWA' ?! Ktos zna...
Zyje czy nie żyje
Czy podlewac iglaki codziennie?