Wrastające włoski

1. Data: 2002-07-22 16:46:07

Temat: Wrastające włoski
Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy któraś ( yś ) z was ma jakąś skuteczną metodę
na wrastające włoski po depilacji ?
Stosowałam kiedyś jakis żel i nic nie zadziałał
i tak wrastały.

Kasia

1. Data: 2002-07-22 20:39:21

Temat: Re: Wrastające włoski
Od: "gosiak" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepszy jest masaż rękawicą do masażu lub myjką z szorstkiego materialu.
mozna tez uzywac specjalnego peelingu do ciala i oczywiscie balsamu po
kazdej kąpieli. niestety nie mozna calkowicie pozbyc sie problemu
wrastajacych wlosow, zwlaszcza jesli uzywasz depilatora mechanicznego lub
wosku.

pozdrawiam

gosiak

1. Data: 2002-07-22 22:02:45

Od: " daga" <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi pomaga Xerial 30 (ok.35 zl) - dostepny w aptekach. Bardzo wazne jest tez
zrobienie peelingu, ale wiem, ze to zadna przyjemnosc na podraznionej przez
depilacje skorze.. Probowac trzeba. Pozdrawaim.
daga

1. Data: 2002-07-23 08:10:34

Temat: Było: Wrastające włoski jest: CENY
Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

daga napisał/a :

>Mi pomaga Xerial 30 (ok.35 zl) - dostepny w aptekach. Bardzo wazne jest tez
>zrobienie peelingu, ale wiem, ze to zadna przyjemnosc na podraznionej przez
>depilacje skorze.. Probowac trzeba. Pozdrawaim.

Czy by się nie dało podawać przy polecaniu kosmetuków od razu cen?
Ja bardzo liczę ostatnio fundusze a to byłoby bardzo pomocne.

Dzięki
--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

1. Data: 2002-07-23 09:54:24

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest tez
> zrobienie peelingu, ale wiem, ze to zadna przyjemnosc na

A ten Xerial 30 to jest krem , czy żel , czy jeszcze coś innego?

Kasia

Co z Nowym Votre Beaute?
ksiazka z poradami
Pestki do peelingu