Wrażenia po użyciu podkładu MAriza

1. Data: 2003-02-22 09:47:09

Temat: Wrażenia po użyciu podkładu MAriza
Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zastosowałam:-))))))))))
Zapach - nic nadzwyczajnego, pachnie .....jak 3 zł. Ale w końcu to nie są
perfumy ;-)
Rozprowadzanie się - na początku trochę się ...mazał. Nie jest takie gęsty
jak podkład Erisu, który cały czas stosowałam i który ładnie się rozprowadza
od samego początku. ALe po kilku chwilach było ok - rozprowadził się ładnie
i ładnie wchłonął.
Wygląd - byłam zdziwiona bo moja twarz wyglądała tak samo jak po
zastosowaniu podkładu Erisu. Podkład Marizy nie jest podkładem matującym, a
mimo to ładnie wszystko pokrył, kolor był idealny (orzechowy,
najciemniejszy, ale wcale nie taki ciemny)
Wytrzymałość - super!!! Myślałam, że po godzinie zacznę świecić jak księżyc
w pełni....nic z tych rzeczy!!! A przecież to nie był podkład
matujący!!!Specjalnie nie zabrałam ze sobą(szłam na babskie spotkanie) pudru
w kamieniu,żeby mnie nie kusiło poprawianie urody;-)
I raczej nie musiałabym. Co prawda nie widziałam siebie cały czas w lustrze
bo na babskim spotkaniu nie siedziałam w ubikacji, obserwując proces
działania podkładu, ale po dłuższym czasie ujrzałam moją twarz w lustrze i
aż tak nie świeciłam(jak wydawało mi się, że będę :-)))))))))))
Ogólna ocena: dobra +
Minusem jest zapach i początkowa faza rozprowadzania się.....ale i tak -
jak na taki tani produkt...jestem mile zaskoczona:-)
Ale to nie koniec polowania:-))))
Czas upolować matujący podkład Marizy i Bielendę :-))))
Pozdrawiam
usatysfakcjonowana @gi

1. Data: 2003-02-24 09:41:00

Temat: Re: Wrażenia po użyciu podkładu MAriza
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@gi" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak na taki tani produkt...jestem mile zaskoczona:-)
> Ale to nie koniec polowania:-))))
> Czas upolować matujący podkład Marizy i Bielendę :-))))

Tylko ten matujacy jest bardzo naturalny, nie kryje mocno, wiec nie wiem
czy bedziesz zadowolona.
I zapach tez ma nie bardzo, ale potem go nie czuc.
A po nastepnym polowaniu daj znac koniecznie:)

Kaska

1. Data: 2003-02-24 20:14:07

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Tylko ten matujacy jest bardzo naturalny, nie kryje mocno, wiec nie wiem
> czy bedziesz zadowolona.
> I zapach tez ma nie bardzo, ale potem go nie czuc.
> A po nastepnym polowaniu daj znac koniecznie:)

Za tą cenę można próbować i próbować....;-)
Bardzo cieszy mnie fakt, że polskie firmy produkują kosmetyki, które prawie
(jeszcze "prawie", ale w niektórych przypadkach "już" np. Ziaja) w niczym
nie ustępują tym zachodnim.
Jaki podkład matujący jest dla Ciebie bezkonkurencyjny?
Chętnie wypróbuję:-)
Na razie nie muszę poprawiać sobie humoru ;-) więc nie przewiduję w
najbliższym czasie polowań (obym nie zapeszyła;-).....no i oczywiście
nadrobiłam braki w kosmetykach:-))))
Ale jak wyruszę na łowy, to z miłą chęcią podzielę się wrażeniami:-)

pozdrawiam
@gi

krem poprawiajacy kontur ust?
Re: co poprawia humor kobiecie?