Wreszcie kosmetyki AVON dostępne w internecie

1. Data: 2003-09-02 08:25:38

Temat: Wreszcie kosmetyki AVON dostępne w internecie
Od: "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W porozumieniu z firmą AVON udostępniliśmy pierwszy w polskim internecie
sklep oferujący kosmetyki tej firmy.

DomHandlowy.PL - www.domhandlowy.pl

Serdecznie zapraszamy.
Z kampanii na kampanię oferta będzię uzupełniana. Znajdziesz u nas zawsze
aktualne ceny z katalogu AVON.

DomHandlowy.PL - Zespół

1. Data: 2003-09-02 08:29:31

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-02 10:25:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mirek Majka* skreślił te oto słowa:

> DomHandlowy.PL - Zespół

W nocy zaatakowali Cie kosmici i wyssali Ci mózg? ;o)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-02 08:36:25

Od: "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem agresywny. Dlaczego tak sądzisz?

1. Data: 2003-09-02 08:37:48

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-02 10:36:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-02 08:40:02

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jasne przepraszam, ale ulotki na wycieraczce to nie to samo?

Czy jestes pewien, ze zyczysz sobie byc potraktowany jak ulotka na
wycieraczce?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-02 08:40:59

Od: "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne przepraszam, ale ulotki na wycieraczce to nie to samo?

1. Data: 2003-09-02 08:46:03

Od: "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że nie! Chciałem tylko Szanowne Panie poinformować, że jednak
jest sklep z kosmetykami AVON w Internecie. Kilka wątków niżej można było o
tym poczytać. Ktoś szukał takiego sklepu.
Czy powtórzyć adres?

pozdrawiam

Mirek

1. Data: 2003-09-02 08:47:42

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jasne przepraszam, ale ulotki na wycieraczce to nie to samo?

ROTFL
Skąd się tacy biorą???

Ulotki na wycieraczce wkurzają mnie równie mocno, co głupi ludzie :->

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Nie chyl czoła przed żadnym bogiem,
dopóki nie jesteś przekonany, że ten bóg na to zasługuje.

1. Data: 2003-09-02 08:58:22

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, że nie! Chciałem tylko Szanowne Panie poinformować, że jednak
> jest sklep z kosmetykami AVON w Internecie. Kilka wątków niżej można było
> tym poczytać. Ktoś szukał takiego sklepu.
I wystarczylo w tamtym watku napisac. RAZ!

> Czy powtórzyć adres?
Nie igraj z moja plonkownica ;-)

Poza tym staraj sie zostawic chociaz fragment postu, na ktory odpowiadasz.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-02 08:58:52

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-02 10:40:59 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mirek Majka* skreślił te oto słowa:

> Jasne przepraszam, ale ulotki na wycieraczce to nie to samo?

Jescze gorzej, bo sie mozna na nich poślizgnąć i noge złamac.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

Pilates
Żółte paznokcie