Wróciłam :)

1. Data: 2003-07-22 20:25:01

Temat: Wróciłam :)
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!!
Oto wróciłam z zamorskich krain i naprawdę się cieszę, że jestem już w
Polsce :) (nie mówiąc o nieograniczonym dostępie do sieci ;))) ) Mam
nadzieję, że ktoś tu mnie jeszcze pamięta ;)
Dobrze być znów z Wami :)

Pozdrawiam

Julita

1. Data: 2003-07-22 20:32:18

Temat: Re: Wróciłam :)
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej, hej :)) nie ma to jak wrócić tam ,gdzie nam najlepiej :)) Zosia

1. Data: 2003-07-22 20:57:04

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polsce :) (nie mówiąc o nieograniczonym dostępie do sieci ;))) ) Mam
> nadzieję, że ktoś tu mnie jeszcze pamięta ;)

Witamy !!!
Miło ze już jesteś. Jednak najlepiej w domu, prawda?
To teraz odpocznij trochę i poczytaj co się działo. A w czwartek na
spotkanie, koniecznie :)

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-07-22 23:10:12

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje, ze o czwartku zdjec zrobic nie zdazysz i za wiele mnie nie
ominie. I jakos wydawalo mi sie, ze na dluzej tam jedziesz.

snbid

1. Data: 2003-07-23 06:04:42

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Julka" <y...@p...onet.pl>

> [...]
> Polsce :) (nie mówiąc o nieograniczonym dostępie do sieci ;))) )
Mam
> nadzieję, że ktoś tu mnie jeszcze pamięta ;)

Witaj miedzy nami. To swietnie ze juz jestes ,oczywiscie ze pamietamy
.
Beata ( Bruksela )

1. Data: 2003-07-23 06:55:15

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam
> nadzieję, że ktoś tu mnie jeszcze pamięta ;)
> Dobrze być znów z Wami :)
>
> Pozdrawiam
>
> Julita

Witaj, bardzo się cieszę, że wróciłaś. A tu sporo się działo... Miłej
lektury naszego archiwum :):):)
Jandulka

1. Data: 2003-07-23 06:57:56

Od: "misia31 " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakże można by było o Tobie zapomnieć, to niemożliwe!!!! To dobrze,że już z
nami jesteś.Mnie też troszkę nie było, toć to czas urlopów :). Tylko szkoda,
ze się już skończyło:(.Pozdrawiam.
misia31

1. Data: 2003-07-23 20:43:19

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:

A w czwartek na
> spotkanie, koniecznie :)

Domyślam się, że o 17.00, tylko powiedz mi, który to dokładnie ogródek ;)

Aaa, najpewniej będę z jeszcze jedną zarażoną ;)

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-07-23 20:48:11

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:
> Mam nadzieje, ze o czwartku zdjec zrobic nie zdazysz i za wiele mnie nie
> ominie. I jakos wydawalo mi sie, ze na dluzej tam jedziesz.

Ze zdjęciami na pewno nie zdążę, to 6 filmów ;) , a co do długości
wyjazdu, rzeczywiście miałam być dłużej, ale tak się z moim zdrowiem
ułożyło, że już jestem z powrotem w Krainie Prawdziwego Chleba, Niskich
Cen i Najlepszych Na Świecie Pasmanterii ;)) i wcale nie żałuję ;) (nie
żałuję też, że tam pojechałam :)) - góry i ogrody były boskie :) )

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-07-23 21:02:48

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Domyślam się, że o 17.00, tylko powiedz mi, który to dokładnie ogródek ;)
>
> Aaa, najpewniej będę z jeszcze jedną zarażoną ;)

Tak jak poprzednio, przy Mickiewiczu na Krakowskim.
Wszystkie zarażone mile witamy.

Pozdrawiam
Ela

Ktos kiedys szukal "Moon Watchers"...