Wroclaw - Pasmanteria na Kolejowej

1. Data: 2003-03-10 18:05:28

Temat: Wroclaw - Pasmanteria na Kolejowej
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pasmanteria nam się rozrasta, oby tak dalej :) Sklep wszystko za 5 zł
został przeniesiony do lokalu obok, a pasmanteria jest teraz 2 razy wieksza
niz byla. Wydaje mi sie ze jest wiecej rzeczy do drutów - różne akcesoria,
włoczki - ale może tylko teraz lepiej widać - nie wiem - wcześniej nie
widziałam - przynajmniej tego stojaka z różnymi drobiazgami wspomagającymi
robienie na drutach.

Pojawiły się też książeczki RICO - po 19 zł / szt. Wydaje mi się, że to
dopiero początek zmian bo mają teraz jeszcze duuużo wolnego miejsca :)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2003-03-11 10:22:40

Temat: Re: Wroclaw - Pasmanteria na Kolejowej
Od: "Bozena Holband" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz podać dokładny adres Ja jestem ze Świdnicy bywam w Wrocławiu ale
mało znam miasto Bożena

1. Data: 2003-03-13 12:58:15

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena Holband" <h...@t...pl> :

> Możesz podać dokładny adres Ja jestem ze Świdnicy bywam w Wrocławiu
> ale mało znam miasto Bożena

Skrzyżowanie Kolejowej i Zielińskiego - idąc Zielińskiego od Piłsudskiego
w stronę Kolejowej należy skręcić w Kolejową w prawo - to jest w ytm
nasypie kolejowym - parę sklepów i będziesz miała po lewej pasmanterię.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm