[Wrocław / Warszawa] jaka trawa?

1. Data: 2002-06-03 18:56:53

Temat: [Wrocław / Warszawa] jaka trawa?
Od: "˙`˘°WëŁřŻÂ§PýM°˘´˙" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jaki gatunek trawy jest najlepszy jakościowo na działkę 350 m2, na humus
kl.IV? Gdzie kupić we Wrocławiu lub Warszawie i jakie są ceny? Zależy mi na
gatunku gęstym, równomiernym i intensywnym kolorze, szybko rosnącym i
odpornym. :)

TIA

--
/\ _ ____ ______ _ _______ __ CAUTION: Read with
_/\/ \ / \ / _ \/ / ___\/ \/ __/ _ \/ \ /\ care! Sharp parts.

2. Data: 2002-06-03 19:35:08

Temat: Re: [Wrocław / Warszawa] jaka trawa?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> gatunku gęstym, równomiernym i intensywnym kolorze, szybko rosnącym i

Jesteś pewien, że chcesz szybko rosnący?
A wiesz cóż to oznacza?
Jaka to harówa przy pielęgnacji?
Przemyśl to sobie.
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

3. Data: 2002-06-03 19:37:52

Od: "˙`˘°WëŁřŻÂ§PýM°˘´˙" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewien, że chcesz szybko rosnący?
> A wiesz cóż to oznacza?
> Jaka to harówa przy pielęgnacji?
> Przemyśl to sobie.

Nie jestem pewien... ;-/
Jaka jest różnica?
To mój pierwszy ogród w życiu więc nie mam w temacie bladego pojęcia.

--
/\ _ ____ ______ _ _______ __ CAUTION: Read with
_/\/ \ / \ / _ \/ / ___\/ \/ __/ _ \/ \ /\ care! Sharp parts.

4. Data: 2002-06-03 20:26:05

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem pewien... ;-/
> Jaka jest różnica?
> To mój pierwszy ogród w życiu więc nie mam w temacie bladego pojęcia.

Szybko rosnący należy kosić czasami nawet 2 razy w tygodniu, wolno- przy
dobrych układach raz na miesiąc.
;-)

5. Data: 2002-06-04 09:34:43

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości news:adgjbv$im8>
Szybko rosnący należy kosić czasami nawet 2 razy w tygodniu, wolno- przy
> dobrych układach raz na miesiąc.

Te dobre uklady to fatalna susza?
Ale faktycznie - nalezy szukac traw wolnorosnacych, a i tak w sprzyjajacych
warunkach bedzie przy tym sporo roboty.
pik

6. Data: 2002-06-04 10:49:37

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Te dobre uklady to fatalna susza?
> Ale faktycznie - nalezy szukac traw wolnorosnacych, a i tak w

Nieeeee, przyjaciel który skosi za ciebie jak będziesz na urlopie.
;-)))

7. Data: 2002-06-04 11:21:01

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co poza urlopem? Urlop, niestety, trwa krotko... Skad sie bierze az tak
dobrych przyjaciol?
pik
Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał > > Te dobre uklady to fatalna
susza?

8. Data: 2002-06-04 17:59:35

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message
wolno- przy
> dobrych układach raz na miesiąc.

To ja musialem slono przeplacic. Bylo jak wol wolnorosnaca. A na moje oko
jak raz na tydzien nie przekosze to widac, ze drugie tyle jej doszlo. Ale po
miesiacu tez by z tego lany nie wyszly. Tylko chyba nie na tym koszenie
polega, zeby scinac cos co ma 20 cm tylko aby utrzymywac 4-8.

vpw

9. Data: 2002-06-05 12:24:24

Temat: trawa wolnorosnąca
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiacu tez by z tego lany nie wyszly. Tylko chyba nie na tym koszenie
> polega, zeby scinac cos co ma 20 cm tylko aby utrzymywac 4-8.

Napisz co wchodziło w skład tej mieszanki.

Ja dopiero co odkryłem takową mieszankę gazonową a jej skład zawiera:
Lolium perenne Lisuna 15%
Lolium perenne Livonne 10%
Poa pratensis Limousine 20%
Poa pratensis Conni 10%
Festuca rubra Lifalala 20%
Festuca rubra Libano 25%

Nazywa się Trawnik Royal-Lux.
Wysiewał ktoś?

10. Data: 2002-06-05 19:19:20

Temat: Re: trawa wolnorosnąca
Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message

> [...]
> Pozdr. Jerzy Nowak
> Wawa
> "Don't be fooled. If something sounds too good to be true, it probably
Sory ale juz nie napisze bo pudelka poszly do smieci. Jedna to byl model
wembley a druga golfowa. Dla porownania maly kawaleczek, gdzie chce miec
mocno i wysoko zarosniete zrobilem odmiana parkowa i tam naprawde widac
roznice. Trawa rosnie ze 2 razy szybciej. Dlatego tylko mowie, ze te modele
wolnorosnace nie oznaczaja, ze mozna kosic raz na miesiac. Co 10 dni to
jeszcze ujdzie. Ale po 30 to mialyby ze 20-30 cm.

co na chwasta 40 cm pod ziemią
Push
jakie rosliny mrozoodporne na taras ?
Kosiarka z areatorem ??