(Wrocław) - gdzie kupować?

1. Data: 2003-07-16 19:43:39

Temat: (Wrocław) - gdzie kupować?
Od: "BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklam> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim witam wszystkich grupowiczów, ponieważ pierwszy raz
piszę na tej grupie.
Od 3 lat jestem posiadaczką sporej działki o charakterze rekreacyjnego
sadu i w tym roku zdecydowałam się na wycięcie kilku starych drzew i
zamierzam jesienią zasadzić nowe drzewka oraz trochę przeformować
istniejące krzewy i dosadzić nowe. Czy macie swoje ulubione szkłółki
(sklepy), które polecilibyście. Najchętniej takie, w których jest duży
wybór i niskie ceny :)
pozdrawiam
BasiaP

2. Data: 2003-07-17 08:54:09

Temat: Re: (Wrocław) - gdzie kupować?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklam> wrote in message

> [...]
> istniejące krzewy i dosadzić nowe. Czy macie swoje ulubione szkłółki
> (sklepy), które polecilibyście. Najchętniej takie, w których jest duży

Sklep przy Ogrodzie Botanicznym we Wrocławiu. Wybór interesujący, ceny
różne.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-07-17 09:15:20

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam, to najlepsza szkółka we Wrocławiu, ale na niektóre ceny trzeba
uważać. Jest jeszcze na Ślężnej warta obejrzenia. Czasami można dostać coś
ciekawego przy wejściu do parku w Wojsławicach. Zdecydowanie odradzam OBI i
takie tam, wybór marny, a ceny horrendalne.
Pozdrowienia
Mariusz

4. Data: 2003-07-17 10:03:09

Od: "BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklam> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za adresy! A czy orientujecie się, czy są w sprzedaży drzewka
owocowe wysokopienne? (nie chciałabym zmieniać charakteru działki, a mam
na niej sporo drzew wysokopiennych, lecz już starych).
pozdrawiam
Basia

5. Data: 2003-07-17 19:11:52

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklam> writes:

> [...]
> drzewka owocowe wysokopienne? (nie chciałabym zmieniać charakteru
> działki, a mam na niej sporo drzew wysokopiennych, lecz już

Niestety, lub stety, rzecz gustu, są. Przynajmniej u Kulasa, a jego
punkt jest przy O.B.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
We wsi Dobrzechów pewna Agatka
Skończyła dzisiaj dwadzieścia dwa latka.

Kompost
Sprzedam dzialke budowlana w Podgorzu k.Lomzy
Kłopoty z oczkiem
Cunninghamia
Szukam sosny ...