Wroclaw i fryzjer

1. Data: 2003-04-30 16:57:21

Temat: Wroclaw i fryzjer
Od: "Ptysia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze dziewczyny z wroclawia mi pomoga.
Otoz chcialabym w koncu zmienic swoja fryzure i to radykalnie. Mam zwykle
proste wlosy za ramiona i najczesiej je spinam. Ale boje sie nowej fryzury i
dlatego prosze o pomoc. Potrzebuje fryzjera ale takiego z prawdziwego
zdarzenia. Moze stylisty. Ktory powiedzialby mi w jakiej fryzurze bedzie mi
dobrze. Bo zmiana fryzury mnie przeraza ale chce ja zmienic.

Ale namieszalam :))

1. Data: 2003-04-30 19:48:57

Temat: Re: Wroclaw i fryzjer
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptysia" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mi
> dobrze. Bo zmiana fryzury mnie przeraza ale chce ja zmienic.

Witam :)
Stylisty to ja nie znam, ale mam za to swietną fryzjerkę :) Często sama
proponuje mi fryzurkę albo kolor i zawsze jest to strzał w 10tke :))) Zakład
"Kasia" jest bardzo malutki, mieści się na ul. Nowowiejskiej (w bramie).
Atmosfera jest tam bardzo mila, zawsze swietnie spedzam tam czas. Ceny tez
nie są kosmiczne - np balejaż 2 kolorowy na wlosach do ramion ok 80-90 zl.
Farby są chyba dość porządne bo trzymają sie na wlosach ale nie pamiętam
firmy.
Jesli chcesz to podam Ci dokładniejsze namiary (tylko najpierw znajdę
wizytówkę :P). Lepiej wczesniej zadzwonic i umowic sie na godzinę bo inaczej
trzeba dlugo czekac (prawie zawsze jest kolejka). Czekanie panie umilają
herbatką, kawką, soczkiem, czasem ciasteczkami :P
Niebawem sama sie tam wybieram
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-05-03 21:14:26

Od: "Aga" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba dlugo czekac (prawie zawsze jest kolejka). Czekanie panie umilają
> herbatką, kawką, soczkiem, czasem ciasteczkami :P

To ja bardzo bym chciala ten adres:) W najblizszym czasie chce zmienic
fryzurke:)a skoro ten fryzjer jest taki super to z mila checia go odwiedze:)

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-05-04 11:40:04

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> To ja bardzo bym chciala ten adres:) W najblizszym czasie chce zmienic
> fryzurke:)a skoro ten fryzjer jest taki super to z mila checia go
odwiedze:)

Ależ proszę Cię bardzo :)))
Zaklad nazywa się "Kasia" tel: 322-27-35
ul Jedności Narodowej 153
dojedziesz tam tramwajami 1,6,0,11 i pewnie jeszcze jakims (trzeba wysiasc
na przystanku przy skrzyzowaniu Jedności i Nowowiejskiej)
Wlaśnie wczoraj (3 maj!) tam bylam:) Robilam 2 kolorowy balejaż na wlosach
trochę za ucho i zaplacilam 90 zł (oczywiscie razem ze strzyzeniem, myciem i
modelowaniem - ostatnio panie zakupily żelazka do wlosow wiec mialam okazje
zobaczyc wreszcie jak bede wygladac w prostych wlosach :))))
Polecam strzyzenie i kolorowanie u pani Ali (choć wczoraj scinala mnie Kasia
i tez jestem bardzo zadowolona).
Zyczę milej zabawy (acha, zadzwon wczesniej u umow sie na wizytę - unikniesz
tym samym siedzenie w kolejce)
Zdaj koniecznie relacje z wizyty :)
Pozdrawiam serdecznie
Ania