Wskazcie mi dobra droge...

1. Data: 2001-09-29 23:36:07

Temat: Wskazcie mi dobra droge...
Od: "Kevin" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nie jestem stalym bywalcem waszej grupy dyskusyjnej, ale mam prosbe.
Mianowicie poszukuje dobrego psychoterapeuty w Lublinie.
Potrzeba ta opiera sie na tym ze od bardzo dlugiego czasu nie potrafie sobie
radzic z otaczajaca rzeczywistoscia.
Wybralem sie pewnego dnia do psychiatry, ale rozmowa z nim nie dala mi wiele
po za zlym samopoczuciem po Spamilanie.
Boje sie o to czy nie mam depresji, kilka osob w rodzinie jest dotknietych t
o choroba.
Lecz psychiatra po 5 minutach rozmowy stwierdzil ze nie jest to depresja, ty
lko stan lekowy.(nawet nie zrobilem u niej zadnego testu nic, a myslalem ze
to troche inaczej wyglada)
Nie wiem jaka jest prawda zle sie czuje nie spie w nocy, chudne z dnia na dz
ien(do lask wrocily szelki), najgorsze wg mnie jest to, ze ludzie znajocy mn
ie malo nie maja pojecia ze jest ze mna zle i maja wrazenie ze jestem baaard
zo pogodnym i usmiechnietym facetem. Wkurza mnie ta maska.
No nie wazne jezeli ktos z was zechcialby mi pomoc w bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam zyczac wielu milych i zacnych dyskusji.
Dzesiek
jakby co to chetnie pogadam na privie