Wstyd, a zachowanie.

31. Data: 2008-01-20 00:13:30

Temat: Re: Wstyd, a zachowanie.
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

atko!\) ;\; <fmteqo$rer$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> ps. Szkoda, że nie ma znaków cytowania, no ale mówi się trudno
> i kocha się dalej

Ja Ci kurna dam znaki cytowania. :)

Pozdrawiam grożąco
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

32. Data: 2008-01-20 00:17:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Skąd ta opinia o mnie? - Ty piszesz coś o własnych wadach i
> grzechach? Kto w ogóle tu o nich pisze? Tu przeciez wszyscy sa
> idealni i bezgrzeszni - a Ty tylko do mnie masz o to pretensje?
> Wystarczyło Ci poznać parę aspektów mojego życia, o których
> wspominam, i juz gotowa opinia? - tak, to, co opisuję, jest idealne.
> To, co opisuję, jest godne ludzkiej zazdrości - czyżbyś jej ulegał?
> czy może bezwarunkowemu odruchowi gorzkiego zaprzeczenia?

Sprawiedliwości u mnie szukasz. Mnie do pyskówki nie wciągniesz. Od czasu do
czasu coś wtrącę, kiedy nie będę się mógł powstrzymać.

--
pozdrawiam noworocznie
michał

33. Data: 2008-01-20 00:30:40

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Ej-em. :)

Kurka, sprowokowałeś mnie :) Zaraz (no, za dłuższą chwilę) będziesz
miał coś na privie...
Ale tam akurat miałam na myśli Vicky, mnie i Ciebie, "specjalistów" od
XLki.

--
Pozdrawiam - Aicha

34. Data: 2008-01-20 20:50:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

om(atko!) ;) pisze:

> Czy da się jeszcze nominować coś do Wybranych? ;P
> Jeśliby była taka możliwość, to uprzejmie proszę dodać ;)

to uprzejmie proszę wypełnić formularz na psphome.dhtml.pl
i dać znać jak pójdzie, bo trzeba wtedy szturchnąć kogo trzeba :)

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

35. Data: 2008-01-20 22:30:17

Od: "om\(atko!\) ;\)" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> to uprzejmie proszę wypełnić formularz na psphome.dhtml.pl
> i dać znać jak pójdzie, bo trzeba wtedy szturchnąć kogo trzeba :)

om(atko) ;)! tRen!

toż to katorżnicza praca jest! ;)
musiałam usunąć mnóstwo krzaczków,
to ta Gazeta ;) krzaczy
potem formatować wszerz
potem wcisnęłam ten magiczny przycisk
i niby poooszłoooo

a czy dojdzie, to nie wiem, martwa cisza TAM :)
wyszukiwarka postów nieidiet ;)
tożsamoż z naszą bramką news-www
nie wiem jak tam z ulubionych, bo cóś gdzieś zniosło ;)
no ale wywiązawszy się

a Ty czyń swoją powinność ;D

36. Data: 2008-01-20 23:22:40

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

om(atko!) ;) pisze:

> a Ty czyń swoją powinność ;D

fikumiku
abrakada
szachumachu
siup!

37. Data: 2008-01-23 10:29:39

Od: "om\(atko!\) ;\)" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> fikumiku
> abrakada
> szachumachu
> siup!

jest! jest!

http://psphome.dhtml.pl/wybrane.html

przy okazji zejścia o kilka stopni w dół, wróciło mi
tęsknica jakaś cycóś?

wierzyć się nie chce, że były kiedyś takie rozmowy. tu.

http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/bro
wse_frm/thread/2006893ccb18670/d699c03beb788be8?hl=p
l&tvc=1#d699c03beb788be8

na psy, paniedzieju, na psy

38. Data: 2008-01-23 23:14:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

om(atko!) ;) pisze:

> na psy, paniedzieju, na psy

wiele rzeczy runęło by wznieść się wyżej - no kto to powiedział? :)
a pewien mój znajomy twierdzi, że generalnie na grupach jest regres

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

Najlepsza ksiazka o...
Syndromy...
Ona LUBI być Polką...
Chopy, bójta się - mój ulubiony temat ;-)
Re: SENNIK EGIPSKI...