Wybity / zwichniety palec po 8 miesiacach...

następny post »
From: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Wybity / zwichniety palec po 8 miesiacach...
Date: Sat, 03 May 2003 00:26:14 +0200

Witam!

Jakies 8 miesiecy temu przygrzalem mocno stopa w krawedz basenu,
wskutek czego srodkowy palec i okolice zsinialy poteznie na ok.
tydzien. Takie stluczenia mialem juz wczesniej, wiec zastosowalem
domowe leczenie. Po tygodniu zsinienie ustapilo, ale palec na
pierwszym stawie liczac od paznokcia byl lekko wygiety w dol. Moglem
nim ruszac i nie bolal, ale dla spokoju sumienia poszedlem do lekarza.
Pani obejrzala paluszek, kazala zrobic zdjecie, spojrzawszy na zdjecie
stwierdzila, ze wszystko wyglada OK i przepisala jakies mazidla.
Niestety od jakiegos czasu ten palec mnie pobolewa, zwlaszcza w
obcislych butach, wiec jednak ten palec zostal nadwichniety albo
wybity. Czy po tak dlugim czasie takie cos da sie odkrecic, czy tez
pozostaje mi jedynie przywyknac do dyskomfortu?

Pozdrawiam,
T. Holdowanski.

REMOVE-IT. from my address when replying.

THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
IS A WORLD-WIDE DISASTER.