Wybity / zwichniety palec po 8 miesiacach...

1. Data: 2003-05-02 22:26:14

Temat: Wybity / zwichniety palec po 8 miesiacach...
Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jakies 8 miesiecy temu przygrzalem mocno stopa w krawedz basenu,
wskutek czego srodkowy palec i okolice zsinialy poteznie na ok.
tydzien. Takie stluczenia mialem juz wczesniej, wiec zastosowalem
domowe leczenie. Po tygodniu zsinienie ustapilo, ale palec na
pierwszym stawie liczac od paznokcia byl lekko wygiety w dol. Moglem
nim ruszac i nie bolal, ale dla spokoju sumienia poszedlem do lekarza.
Pani obejrzala paluszek, kazala zrobic zdjecie, spojrzawszy na zdjecie
stwierdzila, ze wszystko wyglada OK i przepisala jakies mazidla.
Niestety od jakiegos czasu ten palec mnie pobolewa, zwlaszcza w
obcislych butach, wiec jednak ten palec zostal nadwichniety albo
wybity. Czy po tak dlugim czasie takie cos da sie odkrecic, czy tez
pozostaje mi jedynie przywyknac do dyskomfortu?

Pozdrawiam,
T. Holdowanski.

REMOVE-IT. from my address when replying.

THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
IS A WORLD-WIDE DISASTER.

2. Data: 2003-05-05 11:59:23

Temat: Odp: Wybity / zwichniety palec po 8 miesiacach...
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

mi dobry kolega tak wykrecil paluch u dloni ze bolal mnie przez 2miesiace do
dzisiaj czuje bol przymocniejszym wygieciu,ale opuchlizna zeszla jakis
miesiac temu i nawet dogina sie juz caly

Skutki biernego palenia.
Nowotwór złośliwy układu limfatycznego?
Skutki biernego palenia.
włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?