włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?

1. Data: 2003-05-02 14:22:02

Temat: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Juz pytałem się o to na innej grupie ale mówili żeby tu też spytac wiec
przedstawie problem (lub nie):
moja dziewczyna ma wkoło sutków włoski nie wyglada to tak jak u gości ale sa ,
są długie i ciemne i je widac na jedym sutku jest ich może gdzieś koło 15 ale
nie liczyłem:). Może dla jednych jest to śmieszne ale on a się z tym żle
czzuje , mniej atrakcyjnie no chyba kobiety ja zrozumieją. Chciałaby je usunąć
ale podobno z tego miejsca nie wolna wyrywać gdyż ejst ono wrażliwe to co ona
ma zrobic? używanie maszynek i kremów też chyba mija się z celem bo po jakimś
czasie bedzie to tak wyglądało jak zarost an twarzy u gości i przy okazji usuwa
to też te wloski ktorych nie widac i które są jasne. Wiec jak sie tego pozbyc??
laserem? -drogie jak cholera, zabieg? -tez nieżle by kosztowało, moze woda
utleniona???? No i czy to w ogóle jest dość powszechne , czy wy kobietki też
tak macie?? a panowie czy sie z tym spotkali????

2. Data: 2003-05-02 16:05:14

Temat: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to objaw zaburzen hormonalnych, da sie z tym zyc, a po pomoc mozna sie
zglosic do endokrynologa, ostatecznie do ginekologa . Pozdrawiam
Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

3. Data: 2003-05-02 16:21:29

Od: x...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jest to objaw zaburzen hormonalnych, da sie z tym zyc, a po pomoc mozna sie
> zglosic do endokrynologa, ostatecznie do ginekologa . Pozdrawiam

Jezeli dziewczyna/kobieta nie ma innych objawow wirylizacji to ta porada jest
zdrowym nonsensem.

Pozdrawiam

dradam

4. Data: 2003-05-02 16:52:10

Od: "angela" <t...@e...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

<x...@p...onet.pl>
:
:
: Jezeli dziewczyna/kobieta nie ma innych objawow wirylizacji to ta porada
jest
: zdrowym nonsensem.
:

Jakie sa inne objawy wirylizacji?

angela

5. Data: 2003-05-02 18:08:20

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli dziewczyna/kobieta nie ma innych objawow wirylizacji to ta porada
jest
> zdrowym nonsensem.
>
> Pozdrawiam
>

> dradam

Jaka jest roznica pomiedzy zdrowym nonsensem, nonsensem a chorym nonsensem?
Tak tylko pytam

casus

6. Data: 2003-05-02 18:35:20

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 maj 2003 (piątek).Patrzę,a tu o godz. 16:22 *z...@p...onet.pl*
<6...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> utleniona???? No i czy to w ogóle jest dość powszechne , czy wy kobietki też
> tak macie?? a panowie czy sie z tym spotkali????

Strasznie się zapuściła ta Twoja dziewczyna.
Gdyby od razu brała pencetę i wyrywała,to do tego co jest teraz by nie
doszło,tzn rosłyby coraz mniej i po pewnym czasie wcale.Dopiero jak poznała
chłopaka,to kombinuje jak to ścierwo,tzn te włosy usunąć,ale jeszcze nie
jest za późno.
Poza tym może iść do endokrynologa,czy ginekologa,zrobić badania na poziom
hormonów i ewentualnie brać potem jakieś odpowiednie tabletki hormonalne
(jeśli lekarz zapisze).

--
Pozdrowienia,
Kaja

7. Data: 2003-05-02 20:38:59

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hormonów i ewentualnie brać potem jakieś odpowiednie tabletki hormonalne

wiesz co Kaja, nigdy Twoje wypowiedzni nie wnoszą niczego do "rozmowy" a te
uszczypliwe uwagi sa czasami nie na miejscu i moze warto by bylo nauczyc sie
pozostawiac je sobie, tak, tak, wiem, zyjemy w wolnym kraju...ale czasami
wypada ugryzc sie w jezyk...

pzdr.
Magda

8. Data: 2003-05-02 23:03:28

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 maj 2003 (piątek).Patrzę,a tu o godz. 22:38 *Magda*
<b8ul5g$9vu$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> pozostawiac je sobie, tak, tak, wiem, zyjemy w wolnym kraju...ale czasami

Zobacz co Twoja wypowiedź wniosła do tej rozmowy i zastanów się na
przyszłość.
Proponuje Ci grupę moralizatorstwo,czy spamowanie...Jak takiej grupy nie
ma,to ja sobie załóż.
Ewentualnie poprzynudzaj sobie na soc.savoir-vivre.

--
Pozdrowienia,
Kaja

9. Data: 2003-05-03 05:44:21

Od: x...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> :
> : Jezeli dziewczyna/kobieta nie ma innych objawow wirylizacji to ta porada
> [...]

Pierwsze objawy wirylizacji ( androgenizacji) to :

-podniesienie sie libido
-"meski" sposob zachowania sie ( wlaczajac na przyklad sklonnosc do shoplifting)
-tlusta skora i skalp
-acne (tradzik mlodzienczy)
-"meskie" owlosienie
-zoltaczka cholestatyczna

A potem , w miare uplywu czasu ( lub bardziej podniesionego poziomu androgenow)
pojawiaja sie te bardziej zaawansowane objawy. Ale to juz inna sprawa.

Pozdrawiam

dradam

10. Data: 2003-05-03 08:09:11

Od: "Sabina" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usuwanie włosków za pomocą depilacji w okolicach sutków jestgroźne. O ile
pamiętam chodzi o pigmentację skóry i zwyrodnienia z tym związane. (ale może
coś pokręciłam) W kazdym razie nie należy tego robić - tym bardziej że
włosków jest dość dużo. Pozostaje chyba golenie podczas prysznica. Chyba da
się przeżyć.

Czy lekarz był mądry?
SARS - ctrl C, ctrl V
klinika > operacja plastyczna