rezonans magnetyczny

1. Data: 2003-05-02 07:39:36

Temat: rezonans magnetyczny
Od: "alug" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

czy ktos moglby pomoc rozszyfrowac nastepujacy wniosek:
PROLAPSUS N. PULPOSI L4-L5 CENTRALIS. SPONDYLOSIS LUMBALIS.

rzecz tyczy sie badania rezonansu magnetycznego kregoslupa.
Prosze o pomoc.

ug

2. Data: 2003-05-03 05:05:29

Temat: Re: rezonans magnetyczny
Od: "Jeremy Pool" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Centralne wypadnięcie jądra miażdżystego krążka międzykręgowego na
poziomie L4-L5. Zmiany zwyrodnieniowe kręgów w odcinku lędźwiowym
kręgosłupa.
A nie lepiej zapytać się tego, kto kierował na badanie?

JB

3. Data: 2003-05-03 07:17:13

Od: "alug" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeremy Pool"napisał w wiadomości

> A nie lepiej zapytać się tego, kto kierował na badanie?
>
> JB

Dziękuję!!!! Wybrałam najszybszy dla mnie wariant.
alug

4. Data: 2003-05-03 08:20:10

Od: "Jeremy Pool" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Spryciara ...

JB

5. Data: 2003-05-03 17:19:39

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 May 2003, Jeremy Pool wrote:

> poziomie L4-L5. Zmiany zwyrodnieniowe kręgów w odcinku lędźwiowym
> kręgosłupa.
> A nie lepiej zapytać się tego, kto kierował na badanie?

dobry pomysl

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl