Krwawie i nie wiem czemu?Pomozcie!!!

1. Data: 2003-05-01 22:35:28

Temat: Krwawie i nie wiem czemu?Pomozcie!!!
Od: "Justysi@W" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Mam taki problem: zapomnialam wziac tabletki antykoncepcyjnej 8 dnia(to
byla niedziela), uplynelo ponad 12 godzin od czasu kiedy zawsze normalnie
biore. W poniedzialek i w kolejnie dni juz biore nomalnie ale pojawilo sie
krwawienie i jest ono od 2 dni. Jest mocniejsze niz moj normalny okres, duzo
mnocniejsze. 4 dni przed tym niz zapomnialam tabletki rozpoczelam kuracje
mascia i tabletkami dopochwowymi Clotromazolum i doustnymi jakos na T(bralam
je 4 dni). Kuracje przerwalam bo tak mi zalecil moj lekarz, ze dopoki bede
plamila(bo wtedy, kiedy do niego dzwonilam to bylo tylko plamienie) to mam
sobie dac spokoj i skonczyc jak ustapi. Ale tu sie pojawilo to bardzo mocne
jak dla mnie krwawienie ii nie wiem co teraz dalej? Czy tak kuracja ma na to
taki wplyw? Bo te tabletki(antybiotyki na litere T) sa po zakonczeniu brania
jeszcze w organizmie przez okolo tydzien. Wiem, ze musze sie skontaktowac z
lekarzem ale on przyjmuje dopiero po poludniu i co ja mam ze soba zrobic do
tego czasu? Acha! Tabl. anty. biore Gravistat 125. I tak czasem mnie obolewa
w podbrzuszu, i jak dluzej posiedzie przy kompie i jak wstane to wtedy sie
"wylewa". Nawet jak mam mocny okres a jest on raz na kilka miesiecy to nie
krwawie tak mocno jak teraz.

Prosze poradzcie cos!!!!!

Justysi@W z miasta nad Brdą

j...@p...fm
"--Kot nie porzuca łapania myszy mimo wynalezienia łapek. Irzykowski K."--

2. Data: 2003-05-02 03:20:22

Temat: Re: Krwawie i nie wiem czemu ? Pomozcie!!!
Od: x...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>        Witam!!!
>
> (...)>
> Prosze poradzcie cos!!!!!
>

> --
> Pozdrawiam
> Justysi@W z miasta nad Brdą

Idz do lekarza , i to szybko !

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2003-05-02 06:38:50

Temat: Odp: Krwawie i nie wiem czemu?Pomozcie!!!
Od: "kurak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justysi@W <j...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b8s7fc$qde$...@n...onet.pl...
> [...]
sie
> "wylewa". Nawet jak mam mocny okres a jest on raz na kilka miesiecy to nie

Ja tez kiedys po kilku dniach od zapomnienia tabletki (wowczas byl to
Rigevidon) zaczelam krwawic, ale normalnie, jak przy miesiaczce. Ale mialam
wowczas taka wspaniala pania doktor, ze moglam do niej po prostu zadzwonic.
Zadzwonilam wiec i ona uspokoila mnie, ze to normalne, zeby sie nie
niepokoic. Ale to bylo zwykle krwawienie, nie krwotok. Jesli jednak dzis
idziesz do lekarza, to mysle, ze jakos dotrwasz do popoludnia.
Powodzenia,
Joan

4. Data: 2003-05-02 07:04:41

Od: "Justysi@W" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justysi@W" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam!!!

No wlasnie dzwonilam do przychodni i lekarz nie przyjmuje dzis. Zaden
ginekolog. I co ja mam teraz zrrobic??? Gdzie mam isc po porade????

5. Data: 2003-05-02 07:20:17

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 May 2003, Justysi@W wrote:

> jeszcze w organizmie przez okolo tydzien. Wiem, ze musze sie skontaktowac z
> lekarzem ale on przyjmuje dopiero po poludniu i co ja mam ze soba zrobic do
> tego czasu?

skontaktowac sie z Izba Poloznicza Szpitala zamiast czekac na
"swojego" lekarza, poniewaz takie krawawienie jakie opisujesz
jest stanem naglym. W Bydgoszczy zgloszenie sie do dyzurnego
oddzialu ginekologiczno-polozniczego przeciez istnieje!

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-05-02 07:21:26

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 May 2003, Justysi@W wrote:

> No wlasnie dzwonilam do przychodni i lekarz nie przyjmuje dzis. Zaden
> ginekolog. I co ja mam teraz zrrobic??? Gdzie mam isc po porade????

Justysiu, pisalem, ze do Szpitala a jesli mocno krwawisz to
nawet wezwij pogotowie. Chcesz czekac jak bedzie za pozno?

P.

7. Data: 2003-05-03 14:27:16

Od: "Justysi@W" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justysi@W" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam!!!
> Prosze poradzcie cos!!!!!

Witam!!!

Powiem tyle, ze nie zdazylam udac sie do tego lekarza.....za pozno......

wszystko samo przeszlo:))) Po prostu zniknelo i nie ma, samo ustapilo.
Jestem zdziwiona bo naewt okres mi sie w takim tempie nie konczy... Ale
jakby co to na drugi raz pedze do lekarza, Obiecuje!!!!!

Dziekuje Wam wszystkim za porady. Mozna na Was liczyc. Tak trzymac!!!!

8. Data: 2003-05-03 17:53:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 May 2003, Justysi@W wrote:

> jakby co to na drugi raz pedze do lekarza, Obiecuje!!!!!

idz do lekraza w najblizszym czasie pomimo (bardzo sie ciesz,
ze sie tak stalo i nic Tobie sie nie stalo), ze teraz
wszystko jest ok. Na wszelki wypadek aby wszystko sprawdzic

P.

9. Data: 2003-05-03 18:42:58

Od: "Justysi@W" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...

> [...]
> ze sie tak stalo i nic Tobie sie nie stalo), ze teraz
> wszystko jest ok. Na wszelki wypadek aby wszystko sprawdzic

Pojde, pojde. Jak obiecalam. Dokoncze moja kuracje to i tak musze sie stawic
wiec porozmawiam z lekarzem na ten temat. Wiem, ze chce mi zrobic badania:
cytologia, i cos tam jeszcze..

Jeszcze raz dziekuje.
Justysi@W z miasta nad Brda

j...@p...fm
"--Kot nie porzuca lapania myszy mimo wynalezienia lapek. Irzykowski K."--

tsh-tarczyca
ogniecione stopy
ACTIVELLE?
grypa