klinika > operacja plastyczna

1. Data: 2003-05-02 08:56:39

Temat: klinika > operacja plastyczna
Od: "Pawel" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam pytanie
czy ma ktos z Was grupowiczowa namiary na dobra klinike wykonujaca operacje
plastyczne w polnocnej Polsce?

dokladnie chodzi mi o usuniecie blizny (po prawej stronie nosa) o wymiarach
4mm x 4mm

jaki jest koszt takiej operacji?

pozdrowka
Pawel

2. Data: 2003-05-02 13:27:41

Temat: Odp: klinika > operacja plastyczna
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel <p...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8tbpp$r5v$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
operacje
> plastyczne w polnocnej Polsce?
>
> dokladnie chodzi mi o usuniecie blizny (po prawej stronie nosa) o

...mam dobrą opinię o dr Martinku, Gabinet Chirurgii Plastycznej "Elle",
Gdańsk, ul. Szeroka, ale zorientuj się, być może taką małą bliznę można
usuwać też laserowo?

Agata

3. Data: 2003-05-02 19:21:54

Temat: Re: klinika > operacja plastyczna
Od: "Pawel" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...mam dobrą opinię o dr Martinku, Gabinet Chirurgii Plastycznej "Elle",
> Gdańsk, ul. Szeroka, ale zorientuj się, być może taką małą bliznę można
> usuwać też laserowo?

mam pytanie czy laserowo, to jest operacyjnie?

pozdrawiam
Pawel

4. Data: 2003-05-02 19:42:30

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel <p...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8uge4$oq4$...@n...news.tpi.pl...

> mam pytanie czy laserowo, to jest operacyjnie?
>
> pozdrawiam
> Pawel

...hmm, prawdę mówiąc z laserem do usuwania czegoś nie mam żadnych
doświadczeń :-( ...wydaje mi się, że jeśli chcesz bliznę usunąć, tak czy
inaczej musi powstać jakaś rana, która zagoi się i wytworzy jakąś bliznę
(pewno chodzi o to, żeby była tym razem mniej widoczna?)... ..ciekawe czy są
różnice m. laserem, a skalpelem jeśli chodzi o efekt końcowy - może ktoś
inny będzie zorientowany...

Agata

5. Data: 2003-05-03 20:50:11

Od: "duszka" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrowka
> Pawel
> W Gdyni jest Clinica Medica,tam mialam w listopadzie chirurgicznie
usuwana blizne wieksza od Twojej w tej chwili zostala cieniutka niteczka.
Zglos sie tam do
chirurga plastyka i powie Ci czy mozna to jeszcze zlikwidowac laserem czy
juz
tylko chirurgicznie. Zalezy to od czasu jaki masz ta blizne i od przerostu
blizny.

6. Data: 2003-05-05 04:49:36

Od: "matus" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje ARS MEDICA w Szczecinie . Naprawde fachowa obsluga a ceny to juz
musisz sprawdzic na stronie
www.ars-medica.pl

rezonans magnetyczny
Znowu alkohol