Wybor

11. Data: 2005-04-16 20:06:01

Temat: Re: Wybor
Od: "x" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia "
> hahahah, rozsmieszyles mnie i widac ze znasz lekture mojego autorstwa. jak
> jestes facetem to moze sie umowimy?

Najlepiej, to pieprzcie się przez internet tzn. przez grupę
dyskusyjną.Będzie co poczytać. Ale na to Cię już pewnie nie stać
prowokatorko;)

12. Data: 2005-04-17 21:13:52

Od: Sergiusz <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> Spotykam sie z dwoma fajnymi facetami, jeden nie ma pojecia o tym drugim.
> Ciagne to juz od kilku miesiecy. Obaj sa wspaniali, mam dobry seks, ale
> zaczelo mnie to meczyc. Zadnego z nich w sumie na darze glebszym uczuciem,
> wszystko to jest dla mnie zabawa. Od razu zaznaczylam ze chodzi mi tylko o
> zabawe, nic na stale itd. Jednak widze ze oboje zaczynaja sie angazowac w
> ten zwiazek no i teraz chcialabym to jakos zakaczyc. jak najdelikatniej
> przedstawic jednemu i drugiemu ze to juz koniec?
Uwazam, ze postepujesz bardzo nie fair. To co robisz jest godne
potepienia i naprawde wspolczuje tym chlopcom. Ty bawisz sie nimi!!!
Powinnas zastanowic sie nad swoim postepowaniem i wyciagnac wnioski.

Pozdrowienia,
Sergiusz.

13. Data: 2005-04-17 21:30:27

Od: Zbigniew Kojot <zkojot@(NIE_SPAMUJ)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Apr 2005 23:13:52 +0200, Sergiusz wrote:

> Uwazam, ze postepujesz bardzo nie fair. To co robisz jest godne
> potepienia i naprawde wspolczuje tym chlopcom. Ty bawisz sie nimi!!!
> Powinnas zastanowic sie nad swoim postepowaniem i wyciagnac wnioski.

Zgadzam sie z Tobą. Kasia, jak widzę, nie dorosła jeszcze do prawdziwej
miłości. Zachowuje się jak podlotek.
Kasiu, czy czytasz jeszcze Bravo?

> Pozdrowienia,
> Sergiusz.

Zbyszek

14. Data: 2005-04-17 21:32:13

Od: Sergiusz <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Kojot napisał(a):
> Zgadzam sie z Tobą. Kasia, jak widzę, nie dorosła jeszcze do prawdziwej
> miłości. Zachowuje się jak podlotek.
> Kasiu, czy czytasz jeszcze Bravo?
Wlasnie o tym napisalem. Jest niedojrzala i niestala w uczuciach. Taka
zabawa z uczuciami nie doprowadzi do niczego dobrego.

Pozdrawiam,
Sergiusz.

15. Data: 2005-04-18 01:46:11

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Kojot <zkojot@(NIE_SPAMUJ)gazeta.pl> napisał(a):

> Zgadzam sie z Tobą. Kasia, jak widzę, nie dorosła jeszcze do prawdziwej
> miłości. Zachowuje się jak podlotek.
> Kasiu, czy czytasz jeszcze Bravo?

czytam nie tylko BRAVO ale i BRAVO girl!!

a tak na powaznie to faceci sa po to aby sie nimi bawic. nie nadaja sie do
niczego innego. wydaje im sie ze swiat lezy u ich stop, i sa w ogromnym
bledzie; kiedy ktos stara sie im to uswiadomic albo sie obrazaja (jak
dzieci) albo w dziecinny sposob wszczynaja klotnie starajac sie zwalic cala
wine swiata na kobiety. nie umiejea przegrywac, bo znow sie obrazaja. kiedy
kobieta jest w czyms lepsza eda robic wszystko aby toprowadzic do jej kleski
tylko po to aby udowodnic jacy to mescy oni sa.
jestescie porazkowi, smieszni z tym czyms wiszacym miedzy nogami.
nie jestem feministka ale mam juz dosc tego waszego gapienia sie na moje
piersi, gwizdania za mna na ulicy, starna sie mnie wyrwac na randke przy
byle okazij, tylko jedno macie w glowie - seks. ci ktorzy zaprzecza to albo
sa kobietami, albo cos z nimi nie tak.

pozdrawiam, a chuj wlasciwie to nie pozdrawiam.

16. Data: 2005-04-18 03:37:03

Od: "Jack" <b...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> czytam nie tylko BRAVO ale i BRAVO girl!!

Widać to po twojej wypowiedzi. Żałosne. :/

> pozdrawiam, a chuj wlasciwie to nie pozdrawiam.

... i do tego brak kultury.

Powiedz mi tylko co ci po tym, ze (jak twierdzisz)
jesteś ładna, skoro rozumu nie masz za grosz ?

--
Jack

17. Data: 2005-04-18 09:14:31

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Jack" <b...@s...com>
mówiąc:

>Widać to po twojej wypowiedzi. Żałosne. :/

A to są jeszcze ludzie, którzy traktują te posty poważnie?

Agnieszka (nieposiedziana ze zdumienia)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

18. Data: 2005-04-18 09:29:34

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak pisze...

> A to są jeszcze ludzie, którzy traktują te posty poważnie?
>
> Agnieszka (nieposiedziana ze zdumienia)

A co się dziwisz, dawno porządnego flejma nie było,
wygłodniały usenetowicz nawet na byle trola się złakomi ;)).
--
Pozdrawia,
EwaSzy

19. Data: 2005-04-18 09:43:07

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia pisze...

> Jak to nie: na psd grasuje wlasnie tatus-onanista. Polecam ;)

Czytałam :)
Flejma nie było, flejma. :P
Bo wiosenny wysyp troli trwa. Ale jakieś niemrawe, przynęta
śmierdząca, teksty nienośne. Nawet trole na psy schodzą ;)).

20. Data: 2005-04-18 09:43:52

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid wrote:

> A co się dziwisz, dawno porządnego flejma nie było,

Jak to nie: na psd grasuje wlasnie tatus-onanista. Polecam ;)

D.
44

stosunek do dzieci
Prawnik-Poznań