Wybor

81. Data: 2005-04-21 00:43:17

Temat: Re: Wybor
Od: "James" <j...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d4641j$o4j$1@inews.gazeta.pl...
> james a jak ci napisze ze masz malego fiuta i dlatego zdna cie nei
> chce to
> zaboli cie to?

Nie.

82. Data: 2005-04-21 13:48:45

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

James <j...@n...com> napisał(a):

> Użytkownik "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie.

no widzisz, wiec jednak prawda nie boli najbardziej.

83. Data: 2005-04-21 16:21:30

Od: "James" <j...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> no widzisz, wiec jednak prawda nie boli najbardziej.

Prawda zawsze boli najbardziej, co widać po tobie.

Rzecz w tym, że to co napisałaś prawdą nie jest,
więc dlaczego miałoby mnie to zaboleć ?
--
James Burner

84. Data: 2005-04-21 21:29:49

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

James <j...@n...com> napisał(a):

> Użytkownik "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Prawda zawsze boli najbardziej, co widać po tobie.
>
> Rzecz w tym, że to co napisałaś prawdą nie jest,
> więc dlaczego miałoby mnie to zaboleć ?

to co ja napisalam ze jak mnie nazywa sie blahara czy tam czym innym to tez
mi wisi kolo tylka, ale ty napisales ze prawda boli najbardziej, dlatego ja
dalam inne porownanie - czy bedzie cie bolec jak powiem ze masz malego
fiuta, napisales ze cie nie boli bo to nie prawda - widzisz zwiazek?

85. Data: 2005-04-21 21:54:20

Od: "James" <j...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> to co ja napisalam ze jak mnie nazywa sie blahara czy tam czym innym
> to tez
> mi wisi kolo tylka,

W tym poście ci nie wisiało:

"nie pisz ze jestem pusta, ani ze jestem
blachara bo mnie to bardzo rani."

Więc napisałem, że prawda boli najbardziej.

Teraz próbujesz odwrócić kota ogonem, ale nie ze mną te numery.

Twój poziom intelektualny jest tak niski,
ze aby z tobą dyskutować musiałbym zostać górnikiem.
Jak dla mnie EOT.
--
James

86. Data: 2005-04-22 01:21:47

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

James <j...@n...com> napisał(a):

> Użytkownik "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> W tym poście ci nie wisiało:

> "nie pisz ze jestem pusta, ani ze jestem
> blachara bo mnie to bardzo rani."

totalna zgrywa, ty glupi ciolku.

> Więc napisałem, że prawda boli najbardziej.

no wiec boli cie to ze masz malego fiuta.

> Teraz próbujesz odwrócić kota ogonem, ale nie ze mną te numery.

od kotow sie odpierdol.

> Twój poziom intelektualny jest tak niski,
> ze aby z tobą dyskutować musiałbym zostać górnikiem.

teraz gornikow obrazasz? oz ty skurwy%%%% hehehe

87. Data: 2005-04-22 09:57:46

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

<ciach>
sa kobietami, albo cos z nimi nie tak.

> pozdrawiam, a chuj wlasciwie to nie pozdrawiam.

Krzywdzisz sie kobieto (dziewczynko) majac w glowce (moze nawet i
ladnej) takie tezy na temat facetow. Szkoda jest na tyle duza ze raczej
nie masz szans spotkac prawdziwej milosci, skoro (czytajac twojego
posta) widzisz w kazdym facecie wroga. Nie ganie tego ze bawisz sie
facetami i ne neguje ze jestesmy wiecznymi dziecmi ale reszte to chyba
cos ci sie pokielbasilo w glowce.

Pozdrawiam Gabriel

88. Data: 2005-04-22 09:59:03

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

> [...]
posta) widzisz w kazdym facecie wroga. Nie ganie tego ze bawisz sie
facetami i ne neguje ze jestesmy wiecznymi dziecmi ale reszte to chyba
I nie bede juz karmil...
Pozdrawiam Gabriel

89. Data: 2005-04-22 10:01:13

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdz na www.fotka.pl i wpisz harpia :P moze tam ja znajdziesz

90. Data: 2005-04-22 12:24:07

Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Spotykam sie z dwoma fajnymi facetami, jeden nie ma pojecia o tym drugim.
> Ciagne to juz od kilku miesiecy...

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
oc.rodzina&aid=35412354

Może po prostu przeanalizuj swoją wypowiedź z tamtego wątku, ale w odniesieniu
do siebie samej?
D.

stosunek do dzieci
Prawnik-Poznań