Wyborów nie będzie

1. Data: 2016-05-28 02:13:35

Temat: Wyborów nie będzie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prof. Staniszkis: PiS utrzymuje blokadę TK, bo chce niekonstytucyjnie zmienić
ordynację wyborczą

Profesor potwierdziła też swoją ocenę i zgodziła się z Martinem Schulzem, który
powiedział, że rządy partii Jarosława Kaczyńskiego "przypominają mu Putina".
Uzupełniła jednak, że jej zdaniem są one bolszewickie nie w sensie komunistycznym,
ale wcześniejszym - gdy liczyła się wola, a nie prawo.

http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/prof-stan
iszkis-pis-utrzymuje-blokad%C4%99-tk-bo-chce-niekons
tytucyjnie-zmieni%C4%87-ordynacj%C4%99-wyborcz%C4%85
/ar-BBtyK53?ocid=spartandhp

2. Data: 2016-05-28 11:15:04

Temat: Re: Wyborów nie będzie
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Prof. Staniszkis: PiS utrzymuje blokadę TK, bo chce niekonstytucyjnie zmienić
ordynację wyborczą

Niby jak kiedy nie mają 2/3 głosów, a ledwo połowę?
Czy ty też spać po nocach nie możesz i czekasz na
opublikowanie orzeczenia? Bo mnie to koło chuja lata.

3. Data: 2016-05-28 12:00:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2016 02:15:04 -0700 (PDT), v...@g...com
napisał(a):

> Niby jak kiedy nie mają 2/3 głosów, a ledwo połowę?
> Czy ty też spać po nocach nie możesz i czekasz na
> opublikowanie orzeczenia? Bo mnie to koło chuja lata.

Gdybym go miała, to też by mi wokoło latało - a tak to mogę tylko kichać na
orzeczenie :-))))))

4. Data: 2016-05-28 17:54:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

Czy ty też spać po nocach nie możesz i czekasz na
opublikowanie orzeczenia? Bo mnie to koło chuja lata.

O czym ty śmierdzący buraku mówisz, stalinizm non stop łamie tu prawo, już się
pojawiają wypowiedzi prawników że szykują się do zmiany ordynacji wyborczej, tak
więc zawsze będzie miał 90% poparcia, a sąd to przecież banda kolesi więc nie
obublikują wyroku że wybory nie ważne. Tak jak to robią z Trybunalem.

5. Data: 2016-05-28 18:14:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 maja 2016 02:13:37 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
iszkis-pis-utrzymuje-blokad%C4%99-tk-bo-chce-niekons
tytucyjnie-zmieni%C4%87-ordynacj%C4%99-wyborcz%C4%85

Kancierta zavtra nie budiet. Yareck, Zbyhoo i Anton rasPiSdili balalaiku
i nasrali v patiefon.

kolejne alarmy bombowe
Terror władzy
Pis sprzedaje Polskę