Wychodzą - brawo! :-)

181. Data: 2016-06-30 17:26:59

Temat: Re: Wychodzą - brawo! :-)
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 17:13, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Natomiast ta druga miłość w znaczeniu "eros" to rzeczywiście jest przez wiele
> nurtów buddyzmu traktowana jako upośledzony rodzaj miłości, przez niektóre inne
> zaś - jako zręczny prowizoryczny środek.

Czyli jak kocham kobietę, to jest to "upośledzony rodzaj miłości"a w
najlepszym razie "zręczny prowizoryczny środek", dziękuję, nie mam pytań.

182. Data: 2016-06-30 17:36:45

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 17:26, pinokio pisze:

> Czyli jak kocham kobietę, to jest to "upośledzony rodzaj miłości"a w
> najlepszym razie "zręczny prowizoryczny środek", dziękuję, nie mam pytań.

https://www.youtube.com/watch?v=mVNPuz377eY
Buddyzm Islam zagrożenia - S. Michaela Pawlik OP

183. Data: 2016-06-30 17:45:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 17:36, pinokio pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=mVNPuz377eY
> Buddyzm Islam zagrożenia - S. Michaela Pawlik OP

Ciekawie mówi o globalistach. JA bym tu dodał, że niekoniecznie chodzi
im o fizycznie jedno pańśtwo na świecie, ale również o bezwzględną
władzę międzynarodowych korporacji. Takim globalistą byłby np. Korwin,
który tyle pyszczy o "wolności"

184. Data: 2016-06-30 18:06:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 17:36:42 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> https://www.youtube.com/watch?v=mVNPuz377eY
> Buddyzm Islam zagrożenia - S. Michaela Pawlik OP

O islamie może ta siostra sobie mówić do woli. Z buddyzmem niech uważa, gdyż
została niegdyś prawomocnie skazana za obrazę tej religii przez sąd RP.

185. Data: 2016-06-30 18:07:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 18:06, Jakub A. Krzewicki pisze:

> O islamie może ta siostra sobie mówić do woli. Z buddyzmem niech uważa, gdyż
> została niegdyś prawomocnie skazana za obrazę tej religii przez sąd RP.

Słuchałem i nie mówiła nic obraźliwego.
A może posłuchasz:
https://www.youtube.com/watch?v=lFYSu7IrvW0

186. Data: 2016-06-30 19:24:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 18:07:25 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Słuchałem i nie mówiła nic obraźliwego.

Udało jej się.
Chociaż wiązanie buddyzmu współczesnego z New Age nie ma bezpośrednich podstaw.
Do buddyzmu idą ludzie rozczarowani w większości New Age, szukający czegoś
autentycznego. Przez misje buddyjskie środowisko New Age jest traktowane
raczej jako łowisko nowego narybku i dlatego w sposób bardzo oględny
i nieskwapliwy bronione. To samo różne rodzimowierstwa etc. bo wśród
chrześcijan misjonować jest trudno ze względu na ekskluzywizm tychże
chrześcijan, dlatego sporo szkół wprowadza zakaz takiego misjonowania jako
zbędnej straty czasu i energii. Ideologia New Age jest znacznie dalsza
od buddyzmu niż chrześcijaństwo, ale stanowi lepszy punkt startowy dla takich
misji ze względu na swój inkluzywizm.

A co do islamu - im więcej ataków na islam, tym więcej ludzi rozczarowanych
żydostwem, chrześcijaństwem, New Age go pomija. Każdy atak na tę nowomodną
formę islamu, która produkuje konwertytów wahabickich, to nieoceniona pomoc
chrześcijan dla rozwoju Dharmy i stanięcie ramię w ramię z szeregami wojowników
Północnej Szambhali wypełniające wieczny i nierozerwalny pakt franko-mongolski.

> A może posłuchasz:
> https://www.youtube.com/watch?v=lFYSu7IrvW0

Nie teraz, ale może zerknę.

187. Data: 2016-06-30 21:08:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 17:26:56 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Czyli jak kocham kobietę, to jest to "upośledzony rodzaj miłości"a w
> najlepszym razie "zręczny prowizoryczny środek", dziękuję, nie mam pytań.

Upośledzony przez to, że jest to miłość erotyczna i tragiczna, rozbudzająca
niezdrowe pożądania i pasje.

Jeżeli miałaby jeszcze służyć przebudzeniu energii Ćandali ewentualnie
spłodzeniu szlachetnego potomstwa w rytuale karmamudry (rytualnego małżeństwa
tantrycznego) - no to jest wtedy zręczny prowizoryczny środek.

188. Data: 2016-06-30 21:34:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 21:08, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Upośledzony przez to, że jest to miłość erotyczna i tragiczna, rozbudzająca
> niezdrowe pożądania i pasje.

Powiedz to Ikselce.

A co oferuje buddyzm?
MAITRI, inaczej METTA - to ,,życzliwość do wszystkich istot, solidarna
miłość i przyjaźń" - z tym się zgadzam, to jest potrzebne,
ale akurat ja to mam, jestem życzliwy dla wszystkich istot, jestem
"zniesmaczony" cierpieniem zwierząt i z tego powodu nawet czasami
nienawidzę Boga.
Ale czy tylko to a odrzucić miłość do kobiety? Obecnie nie mam, ale taka
miłość to Dar i Łaska, z siebie tego nie można mieć. A że tragiczna -
trudno, lepiej cierpieć i kochać niż nie kochać i nie cierpieć
zadowalając się życzliwością, choć sama życzliwość jest dobra.
Polecam EDYTA BARTOSIEWICZ - Miłość jak ogień - HQ:
https://www.youtube.com/watch?v=yUrbBCfpZoE

czyli Maitri jest ze wszechmiar pozytywne tylko po co kastrować się i
odrzucać miłość do konkretnej jednej osoby?

A na przykład dlaczego nie ma filia? ma taką zaletę że można kochać po
przyjacielsku niezależnie od płci i można dawać tę miłość nie tylko
jednej osobie.

MUDITA - to ,,współradowanie się, altruistyczna radość
- OK, Jezus też mówił "Radujcie się"

UPEKSA - to ,,spokój umysłu, niewzruszoność", brak przywiązań.
Czy to zaleta czy raczej wada? Z tą cechą to bym polemizował.

KARUNA - współczucie, chyba najważniejsze w buddyzmie

---
Wydaje mi się że życie buddysty to jest takie na pół gwizdka, długie bo
przez liczne wcielenia ale jałowe.
Sam Jakub mówił chyba kiedyś że to tak jak gra komputerowa, i to z
kodami. Niewzruszoność Upeksa, widzenie życia jakby przez szybę. Bez
celu do którego się dąży.
A może warto Przeżyj to sam - Lombard ?
https://www.youtube.com/watch?v=K8XqfbGJyMc

189. Data: 2016-07-01 10:51:14

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Jun 2016 15:40:26 +0200, pinokio napisał(a):

> Smutne, jest to że mordercy pozostają bezkarni, to cię nie smuci?

Bezkarność mnie smuci.
Zabijanie mnie smuci.
Ja jestem za karaniem.
Ty jesteś za zabijaniem.

--
M.

190. Data: 2016-07-01 11:00:33

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jun 2016 21:24:07 +0200, FEniks napisał(a):

> Jak dla mnie momentami zbyt mocny hard core, zwłaszcza ten duet z
> perkusistą przy końcu. Aczkolwiek pełna jestem podziwu dla gitarowej
> maestrii.

Bez hadkoru byłoby za słodko ;) A maestria nie do przebicia!

> Z zespołu najbardziej podobała mi się kontrabasistka, nie mogłam się na
> nią napatrzeć. :)
>
> No i prawie padłam z gorąca, musieliśmy się ewakuować. Długo bisowali?

Też ledwo wytrzymałam do końca z powodu gorąca. Kiepsko znoszę. Myślałam,
że zrezygnuję w połowie... Koszmar. Ostatni raz wybrałam się latem w
miejsce bez klimatyzacji... Tak więc nie wiem :(

--
M.

Granica przebiega w poprzek
Czy trup czuje ból?