Wycięcie migdałków?

1. Data: 2003-10-07 20:30:31

Temat: Wycięcie migdałków?
Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Bardzo proszę o podzielenie się doświadczeniami
podczas i po zabiegu usunięcia migdałków. Czy fakt usunięcia
powstrzymał częste zapalenia gardła i anginy?
Pozdrawiam, Gocha.

2. Data: 2003-10-08 06:45:27

Temat: Re: Wycięcie migdałków?
Od: "p...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> podczas i po zabiegu usunięcia migdałków. Czy fakt usunięcia
> powstrzymał częste zapalenia gardła i anginy?

mam teraz 25 lat ,migdały miałam usunięte w wieku 4 lat w prywtnym
gabinecie,po usunięciu wszytkich migdałów wstałam z fotela (do którego bylam
przywiązana)i poszłam z rodzicami do domu.
miałam po kilkanascie angin w roku az wycieto mi migdały i skończyła sie
męczarnia zastrzykami i antbiotykami.
usunięcie migdałów w ten sposób nie było mądre jeśli chodzi o powikłania
(dlatego powinno sie być w szpitalu)ale u mnie wszytsko było ok (moze
dlatego ze byłam małym dzieckiem)i anginy usały.
jednak od ok. 8 lat łapie wszelkie katary i zapalenia gardła wielu lekarzy
uważa ze to przez brak migdałków.
jest wiele szkół na temat usuwania,jednak teraz łatwiej jest mi połknąc
tabletki niż wtedy gdy byłam dzieckiem i przechodziłam naprawde poważne
zapalenia gardła i anginy.
więc uważam ze warto było usunąc migdały.
pzdr.
p.

3. Data: 2003-10-08 09:12:53

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Bardzo proszę o podzielenie się doświadczeniami
> podczas i po zabiegu usunięcia migdałków. Czy fakt usunięcia
> powstrzymał częste zapalenia gardła i anginy?

Hej,
Ja mialam usuwane migdalki miesiac temu, i od tej pory nie mialam zadnej
anginy ani zapalenia gardla :-)))
Ale poprzednio tez nie miewalam, mi usuwali z innego powodu.

Jak chodzi o sam zabieg, to nie jest to nic milego (szczegolnie pierwsza
noc po zabiegu), ale da sie przezyc.
Do tego potem jest 2 tygodnie wolnego i mozna schudnac :-)
Z tego co ja sie orientowalam, to wiekszosci ludzi, ktorzzy mieli
problemy z anginami - wyciecie migdalkow pomoglo.

pozdrawiam
olga

--
http://www.olga.prv.pl -----> moja strona o Rosji, latającym