Wydzielina z piersi...

1. Data: 2008-03-31 14:53:12

Temat: Wydzielina z piersi...
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już od dawna (dwa lata ;) )nie karmię, a zauważyłam, że moje piersi się
powiększyły, i pojawia się wydzielina (po ucisnieciu, niewiele) przypominająca
mleko, może z niewielkim dodatkiem czegoś, co wygląda jak płyn surowiczy.
Jedna pierś mnie lekko pobolewa. Poszłabym do ginekologa, ale akurat mam okres
i czekam, jak się skończy. Co to może być ? Miał ktoś tak ? Gdybym była w
ciązy, to bym myślała, że to od ciązy, ale przeciez mam okres...
Boje sie, bo takie problemy od razy przywołuja wszelkie demony...

Ania

2. Data: 2008-03-31 17:37:55

Temat: Re: Wydzielina z piersi...
Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciązy, to bym myślała, że to od ciązy, ale przeciez mam okres...
> Boje sie, bo takie problemy od razy przywołuja wszelkie demony...

To może byc ciąża. Znajoma była 3 mies. w ciąży i nic o tym nie wiedziała, bo
cały czas miała okres. Dopiero jak dopadły ją nudności, to skojarzyła to z
ciążą, poszła do gin. i się okazało, że jest w ciąży.

Justyna

3. Data: 2008-03-31 20:16:40

Od: maya1st <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania pisze:
> [...]
> mleko, może z niewielkim dodatkiem czegoś, co wygląda jak płyn surowiczy.

To mogą być też problemy hormonalne. Osobiście nie doświadczyłam takich
objawów, ale z opowiadań słyszałam, że mogą to być objawy
hiperprolaktynemii spowodowanej nieprawidłowym funkcjonowaniem przysadki.
Proponuję udać się najpierw do ginekologa i jeśli zostanie wykluczona
ciąża, iść do endokrynologa.

M.

4. Data: 2008-04-01 10:08:48

Od: "B.K." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
Miał ktoś tak ?
Miałam tak, samo minęlo. Chyba u mnie rzeczywiście to były sprawy
hormonalne, ale co jest u Ciebie nie wiem.

5. Data: 2008-04-01 15:02:23

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@o...pl> napisał(a):

> Już od dawna (dwa lata ;) )nie karmię, a zauważyłam, że moje piersi się
> powiększyły, i pojawia się wydzielina (po ucisnieciu, niewiele) przypominająca
>
> mleko, ...

zbadaj poziom prolaktyny - skierowanie od ginekologa. Badanie robi się w
pierwszej połowie cyklu. Krwawienie menstruacyjne w nim nie przeszkadza, a tym
bardziej w wydębieniu skierowania ;-)))
Niewielką nadwyżkę prolaktyny leczy się (wg. lekarzy, u których byłam) gdy
kobieta planuje potomstwo, poza tym ta anomalia nie stanowi jakiegos powodu do
obaw.

A jeśli to nie hiperprolaktynemia, to zbadaj też tarczycę.

6. Data: 2008-04-01 20:55:09

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciązy, to bym myślała, że to od ciązy, ale przeciez mam okres...
> Boje sie, bo takie problemy od razy przywołuja wszelkie demony...

Wydaje się mi, że powinnaś z tym jak najszybciej iść do lekarza.
Najprawdopodobniej to nic poważnego, ale jedyną osobą, która stwierdzi, co
się dzieje jest lekarz.

D.

7. Data: 2008-04-02 12:51:54

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam podobnie - po drugim dziecku się nie powtórzyło. Śmiałam się
wtedy, że pewnie mój instynkt macierzyński wyczerpał się po drugiej
ciąży.

Ania

Jak powinien zareagować pacjent....
Do hematologa (a może nie tylko) poradzcie proszę...
Zielona Herbatka
niskie aptt
Bioptron czy Solaris