Wyjeżdżam :-)

1. Data: 2003-06-18 06:37:44

Temat: Wyjeżdżam :-)
Od: "Magda Klek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Chciałam sie pochwalic, ze jade do Ustki, nad morze. Ale podobno pogoda ma
byc kiepska, więc biorę krzyzyki ze sobą. Swoją droga to mam pecha, w
zeszłym roku byłam w podróży poslubnej nad polskim morze w Niechorzu i cały
tydzień było brzydko. No cóż taki moj los.
Pozdrawiam i do poniedziałku
Magda

1. Data: 2003-06-18 08:24:02

Temat: Re: Wyjeżdżam :-)
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Na szczęscie przepowiadacze pogody często się mylą, więc może uda Ci się
wygrzać:) miłego pobytu nad morzem:) ja się wlasnie zbieram do Poznania na całe
dwa dni i więcej mam w torbie kordonków niz ciuchów:)) Zosia

1. Data: 2003-06-18 19:07:15

Od: "agapx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapraszam, zapraszam serdecznie,
pogoda jak na razie jest ok,właśnie wróciłam ze spacerku nad morzem, jest
cieplutko, milutko i bardzo romantycznie
pozdrawiam z ustki :))
--
agnieszka (ustka)

poszukuje