Wykładzina dywanowa 2 m szerokości

1. Data: 2007-03-06 12:09:57

Temat: Wykładzina dywanowa 2 m szerokości
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda, że nie kupi się już nigdzie wykładziny dywanowej szerokiej na
2 metry? Mam w domu korytarz 1,75 x 7 metrów i nie chcę wykładziny łączyć
ani też kupować 3 metrowej i mieć 40% odpadu
Jacek

2. Data: 2007-03-06 13:08:59

Temat: Re: Wykładzina dywanowa 2 m szerokości
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy to prawda, że nie kupi się już nigdzie wykładziny dywanowej szerokiej
> na 2 metry? Mam w domu korytarz 1,75 x 7 metrów i nie chcę wykładziny
> łączyć ani też kupować 3 metrowej i mieć 40% odpadu

W sklpach nie patrzylam ostatnio, ale widzialam 2,5m chyba najmniejsze w
takich popularnych jak Komfort czy w Cstoramie. Ale firmy oferujace np.
ukladanie wykladzin w biurach maja takie w swojej ofercie wiec skads je
muszia brac. Ewentulanie mozesz popatrzec na wyprzedaze resztek, choc 7m to
raczej ciezko znalezc. Jest jescze taki sposob ukladania wykladziny
dywanowej, ktora sklada sie z kwadratow przyklejonych do podloza, taka
ostatnimi czasy byla moda biurowa, choc mi sie to nie podoba, to jednak
wielu osobom tak, moze to byc rozwiazanie, jesli nie znajdziesz
interesujacego Cie kawalka.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2007-03-06 13:42:10

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 13:09, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> 2 metry? Mam w domu korytarz 1,75 x 7 metrów i nie chcę wykładziny łączyć
> ani też kupować 3 metrowej i mieć 40% odpadu

Ja ostatnio widziałam właśnie taką na 2 metry w leroy merlin. Wiem, bo
się sama zdziwiłam:) ...no tylko nie wiem czy by Ci wzór
odpowiadał...koniki i traktorki:). Ale może mają inne wzory:)
Pozdr.
est

4. Data: 2007-03-07 22:20:40

Od: "homereska" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na 2 metry? Mam w domu korytarz 1,75 x 7 metrów i nie chcę wykładziny
> łączyć ani też kupować 3 metrowej i mieć 40% odpadu

kup o szer 3,5 i przetnij w połowie - bedzie jak ulal. a druga czesc (odpad)
polozysz za 2 czy 3 lata czy w innym terminie kiedy stwierdzisz, ze czas
znowu zmienic wykladzine :)

rolety rzymskie
Rolety rzymskie
Mikrofala do zabudowy