Wymagania na ocenę dopuszcającą, dostateczną itd.

1. Data: 2004-11-21 17:05:13

Temat: Wymagania na ocenę dopuszcającą, dostateczną itd.
Od: "jaro" <j...@w...pl _NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy Wasi dyrektorzy też wymagają od nauczycieli, zeby układali do każdego
przedmiotu i poziomu wymagadania? Jaki to ma sens? Ucze historii i jak mam
stwierdzić, które daty, wydarzenia czy nazwiska są wazniejsze, a które mniej
ważne. Na ocenę dopuszczającą i celującą to jest wykonalne, ale na 3,4 i5 -
to kompletna bzdura.

Pozdrawiam
Sfrustrowana Magdalena

2. Data: 2004-11-22 13:23:00

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaro" <j...@w...pl _NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
mniej
> ważne. Na ocenę dopuszczającą i celującą to jest wykonalne, ale na 3,4

Na ocenę celującą to się pisze, że uczeń spełnia wymagania dla oceny bardzo
dobrej i posiada wiedzę i umiejętności w istotny sposób wykraczające poza
program nauczania.
A te daty i nazwiska to musisz wrzucić do oceny bardzo dobrej.
--
Joanna, która nigdy nie uczyła historii, a na dodatek obecnie nie pracuje w
szkole...

3. Data: 2004-11-22 17:05:52

Od: "aganiok" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mniej
> ważne. Na ocenę dopuszczającą i celującą to jest wykonalne, ale na 3,4

Niewiem w jakiej szkole uczysz, ale ja w liceum profilowanym i od wszystkich
nas dyrekcja co roku
wymaga złożenia wymagań na poszczególne oceny (z każdego przedmiotu muszą
składać nauczyciele a potem jest to dla ucznia dostepne w bibliotece aby
uczeń mógł się zapoznać )

Ile zarabia nauczyciel dyplomowany???
obowiazki eksperta komisji egzaminacyjnej
skąd brać praktylantów?
Zimowiska dla młodzieży, wycieczki szkolne
Pomocy! Zmienić, czy nie?