Wymioty i bol glowy toporne na tabletki

1. Data: 2007-07-18 17:24:41

Temat: Wymioty i bol glowy toporne na tabletki
Od: "Ela" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od samego rana pojawil sie u mnie problem wymioty ktore sie utrzymuja odkad
wstalam do teraz z przerwami na sen probowalam brac lek przeciwymiotny ale
bezskutecznie tak samo jak reaguje na leki ktore mialam przepisane na bol
glowy tez nie skutkuja juz nie wiem co mam robic macie jakies doswiadczenie
z taka przypadloscia:(

pozdr

2. Data: 2007-07-18 21:22:24

Temat: Re: Wymioty i bol glowy toporne na tabletki
Od: "Tomasz" <t...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przepisane na bol glowy tez nie skutkuja juz nie wiem co mam robic macie
> jakies doswiadczenie z taka przypadloscia:(

Witam
U mojego kolegi z takimi dolegliwosciami zdiagnozowali nabyte wodoglowie.
Juz ma zalozona zastawke czego tobie nie zycze.

Pozdrawiam
Tomasz

3. Data: 2007-07-19 10:01:18

Od: "Ela" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> U mojego kolegi z takimi dolegliwosciami zdiagnozowali nabyte wodoglowie.
> Juz ma zalozona zastawke czego tobie nie zycze.

Dzieki za pocieszenie ja za pierwszym razem jak to sie stalo wyladowalam na
dwa tygodnie na neurologii wiec dlatego nie poszlam do lekarza bo
podjerzewam ze tak samo by sie skonczylo lezalabym z postawiona na wyrost
diagnoza udaru mozgu .... chociaz zastanawiam sie co moze byc przyczyna
oprocz wlasnie tej dolegliwosci w okresie letnim dodam ze skonczylam juz
biegac do WC ale bol glowy meczyl mnie cala noc i teraz nadal tez jestem
otepiala i jakas dziwna, swiat wokol mnie wiruje wciaz :(

Mam nadzieje ze szybko przejdzie

Pozdr

4. Data: 2007-07-26 20:19:58

Od: Marcin Wolski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela pisze:
> [...]
> glowy tez nie skutkuja juz nie wiem co mam robic macie jakies doswiadczenie

Mamy. U mnie czasem tak objawia się migrena "weekendowa". Jeżeli śpię
dłużej niż zwykle to już budzę się z bólem głowy. Zazwyczaj na bólu się
kończy (czasem bardzo silnym) ale czasem po godzinie i więcej pojawiają
się zawroty głowy, mdłości i nieprawdopodobne wymioty...
Dostałem od mojego lekarza receptę na Migpriv (czy jakoś tak) - czasem
za drugą czy trzecią saszetką udaje mi się nie wyhaftować :) a wtedy
żaluzje w dół, drzwi od sypialni na klucz, koty out (żeby nie tupały) i
po kilku godzinach wyglądam jak nowy :)

--
Marcin

Wysokie tętno
Palenie marihuany
Ceramiczna mata turmalinowa - pytanie
Stopa płasko koślawa i "brutalna terapia"
endoprotezy stawów biodrowych