Wynajecie ogrodka

1. Data: 2004-11-29 22:15:09

Temat: Wynajecie ogrodka
Od: "Michal" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym wynajac na pare miesiecy ogrodek dzialkowy.Czy takie cos sie
praktykuje ze wlasciciele wynajmuja ogrodek chetnej osobie?Jezeli tak to
jakie sa ceny?Moze ktos z grupy chcialby wynajac?interesuje mnie okolice
Katowic a najlepiej niedaleko osiedla Witosa.

2. Data: 2004-11-30 00:21:21

Temat: Odp: Wynajecie ogrodka
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal <M...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cog739$cbp$...@a...news.tpi.pl...
> Chcialbym wynajac na pare miesiecy ogrodek dzialkowy.

Na uprawę marychy?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2004-11-30 01:53:03

Temat: Re: Wynajecie ogrodka
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal wrote:
> Chcialbym wynajac na pare miesiecy ogrodek dzialkowy.

myślę, że od grudnia do marca to nie powinno być kłopotu...

moon

4. Data: 2004-12-01 11:56:40

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal wrote:
> [...]
> jakie sa ceny?Moze ktos z grupy chcialby wynajac?interesuje mnie okolice
> Katowic a najlepiej niedaleko osiedla Witosa.

Takie coś sie praktykuje. Ale ceny mocno zależą od lokalizacji.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2004-12-09 21:18:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> myślę, że od grudnia do marca to nie powinno być kłopotu...
>
> moon

Jednak Twoja działka gdzieś na wschodzie,
pono pod ruską granicą.

Pozdrawia spod Katowic(ongiś Stalinogrodu)
boletus

6. Data: 2004-12-09 23:49:06

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Jednak Twoja działka gdzieś na wschodzie,
> pono pod ruską granicą.

nie no - do tej granicy to ze 150 km.
bliżej na Słowację - 40.

> Pozdrawia spod Katowic(ongiś Stalinogrodu)

I po co było zmieniać? Taka fajna hardkorowa nazwa!
moon

7. Data: 2004-12-10 18:55:35

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I po co było zmieniać? Taka fajna hardkorowa nazwa!
> moon

Zapytaj może Basi - ma ogród trwały niczym stal.

Pozdrawia wytrwale boletus

OT: Fotografia amatorska - galeria
OT: Fotografia amatorska - galeria
Grudniak nie kwitnie :(