Wyniki analizy krwi.

1. Data: 2003-05-13 13:26:57

Temat: Wyniki analizy krwi.
Od: "pioded" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 18 lat dostałem dzisiaj wyniki badań z laboratorium:
Glukoza 96 mg/dl
Bilit- T 1,01 mg/dl
Żelazo 118 ud/dl

RBC(czerwone ciałka) 4,82 10(do 6)/ul
HCT(hematokryt) 44,0 %
MCV(objętość krw. czer) 91,2 um(do3)
RDW(udział czer. ciałek) 11,0 %
HGB(hemoglobina) 14,9 g/dl
MCH(śr. hem) 30,8 pg
MCHC(nie wiem co to jest) 33,8 g/dl
PLT(cialka płytkowe) 221 10(do6)/ul
PCT(też nie wiem) 0,21 %
MPV(nie wiem) 8,7 um(do3)
PDW(?) 14,7 um(do3)
WBC(białe ciałka) 4,4 10(do3)/ul
LYMF 2,3 10(do3)/ul
* 53,4
%
MID(?) 0,3 10(do3)/ul
5,0
%
GRAN 1,8 10(do3)/ul
* 41,6
%

GRANULOCYTY:
Podzielone 48
Kwasochłonne 3
LIMFOCYTY:
Limfocyty 47

Monocyty 2

A i do tych badań wypadałoby dołączyć przebieg choroby.
Od niedawna tzn. 3 miesiące temu podczas
wysiłku swedzi mnie całe ciało( tak jak wpadłbym w pokrzywy). Byłem u
dermatologa i powiedzaił, że to uczulenie i dał mi zyrtec. Ale objawy nie
ustąpiły. I do tego w nocy oblewają mnie straszne poty. J. A i najważniejsze
chyba. Od 3 lat mam takie owrzodzenia na języku.
Byłem chyba już u 4 laryngologów u periodontologa i dermatolaoga. Nikt nie
potrafi mi pomóc. Objawy te (pieczenie języka) nasilają się szczególnie w
okresie zimowym, latem ustępują prawie zupełnie. Miałem multum leków
(nystatyna, metronidazol, amoxicllinum 1000 mg, cromosol, omenoprazol(czy
jakoś tak podejrzenie, że to od żołądka), solcoseryl, tantum verde,
bioparox, dentosept A, groprinosin, a i przypalanie języka, ale nie pamiętam
czym dokładnie) Cały czas od 2 lat mam powiększone węzły chlonne. Miałem
robione podstawowe badania oraz Igg Iga i chyba Im(nie pamiętam dokładnie)
wszystko niby w porządku. A i USG szyji też miałem robione też w porządku.
Ale teraz nie chodzi mi o te owrzodzenia na języku(bolą, bo bolą ale nie tak
bardzo). Niepokoją mnie te objawy: swędzenie skóry i pocenie się w nocy. Do
jakiego lekarza mam iśc(u rodzinnego byłem już chyba z 10x i nic, dał mi
tylko skierowanie do laryngologa, ale nie sam musiałem przyjść z ojcem)???
Nie wiem co mam robić. Niepokoje sie tymi objawami